دانلود قسمت آخر سریال بچه مهندس ۳ در ۱۲ خرداد ۹۹ + خلاصه داستان

سریال بچه مهندس ۳ این روزها از جمله سریال های پربیننده صدا و سیماست که از شبکه دو هر شب به روی آنتن می رود که به انتهای خود رسیده است. محبوبیت این سریال به این دلیل است که ببیننده شاهد بزرگ شدن جواد جوادی از کودکی تا جوانی است که در قالب سه فصل تولید و ساخته شده است. هر فصل از سریال بچه مهندس جذابیت‌های خاص خودش را داشت و در حالی‌که عده ای نگران بودد فصل سوم این سریال جذابیت کافی را نداشته باشد شاهد هستیم بچه مهندس ۳ نیز بسیار پربیننده شده و همه منتظر هستند ببینند آخر سریال چه می‌شود؟

قسمت آخر سریال بچه مهندس ۳
قسمت آخر سریال بچه مهندس ۳

خلاصه داستان قسمت آخر بچه مهندس ۳

روز امتحان کوادکوپتر پروژه دکتر توفیقی در حضور شرکت کنندگان مناقصه فرا می رسد اما کسی جز مرضیه مقدم اونجا نیست! اما وقتی داشت صدای شرکت کنندگان در میومد جواد با کوادکوپتر می رسد. مسعود به هتل می رود و یه چمدون به مژگان می دهد، مژگان و آقای عباسی که دیرشان شده از مسعود میپرسند که جواد کجاست و او میگوید که جواد نمیاد این چمدون را داد تا به مژگان بدهم و بگویم یادم تورا فراموش یجورایی شیفت دیلیت و می رود.

مژگان چمدون را باز میکند و تمام خاطرات کودکی اش با جواد برایش زنده می شود و گریه میکند. جواد و مرضیه شروع میکنند به پرواز درآوردن کوادکوپتر بعد از مدتی کوادکوپتر در پالایشگاه هک می شود و سینا ماهر کنترلش را به دست میگیرد اما جواد موفق می شود تا کنترل را پس بگیرد و مختصات سینا ماهر را پیدا کند او مختصات را برای نیروهای امنیت ارسال میکند و آنها سینا را دستگیر می کنند. تروریست معروف به شبح به بالای مخزن میرود تا دکتر توفیقی را بکشد اما او را نمیبیند به جاش میخواد جواد را بکشد که قبل از شلیک او را میکشند. وقتی کوادکوپتر را می نشانند جواد و مرضیه چک می کنند تا جاییش آسیب ندیده باشد همانجا جواد از مرضیه خواستگاری میکند. و آنها با هم ازدواج می کنند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا