دانلود قسمت دوم برنامه منو بشناس ۸ فروردین ۱۴۰۰ با اجرای فرزاد فرزین

در این مطلب از جدولیاب ، امکان دانلود قسمت دوم برنامه منو بشناس ۸ فروردین ۱۴۰۰ به کارگردانی رضا مهرانفر و با اجرای فرزاد فرزین ، خواننده برجسته موسیقی پاپ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. ویژه برنامه منو بشناس سعی دارد با ایجاد لحظاتی شاد برای ایرانیان با رویکردی متفاوت موضوع قومیت های ایرانی را محور قرار دهد و گفت و گوهای مهمانان برنامه نیز حول موضوع قومیت ها و هویت ملی است.

قسمت دوم ویژه برنامه نوروزی منو بشناس با میزبانی فرزاد فرزین و با حضور مهمانانی چون لیندا کیانی ، امیرعباس گلاب و نیما شعبان نژاد ۸ فروردین ۱۴۰۰ از طریق اپلیکیشن روبیکا و پیام رسان آیگپ پخش شد!

لازم به بیان است از ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ شمسی، همراه اول به مدت ۵ شب با ویژه برنامه منو بشناس سعی دارد لحظات شادی را برای هموطنان فراهم کند. در این ویژه برنامه که از طریق اپلیکیشن روبیکا و پیام رسان آیگپ پخش می شود، برای اولین بار کلیپ فاخر منو بشناس که با هنرمندی چهل نفر از خوانندگان مطرح کشور و مشارکت مؤسسه مأوا تولید شده است، رونمایی شده!

مجری این ویژه برنامه نوروزی فرزاد فرزین ، خواننده برجسته موسیقی پاپ کشور است و گروه موسیقی رستاک نیز در این ۵ شب در کنار برنامه هستند و موسیقی نواحی را اجرا می کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا