دلیل کارهای مهندس داورپناه در سریال بچه مهندس ۳ چیست؟ + معرفی کامل نقش

در این مطلب از سایت جدولیاب با نقش مهندس داورپناه با بازی سیدمهرداد ضیایی در سریال بچه مهندس ۳ آشنا میشویم. آقای ضیایی در این سریال نقش مهندس داورپناه را دارد که در کارخانه پدری فرزندان وصال کار میکند که با انجام کارهایی مثل خراب کردن دستگاهی مهم در کارخانه یا عصبانی شدن از آمدن گروه جهت به آن کارخانه تا آخرین کارش یعنی فرستادن آدم سر پروژه تیم جهت و تلاش برای کنار گذاشته شدنشان از طرف تینوش و تینا، برای بینندگان یه سوال مهمی پیش میاید که دلیل این کارهای او چیست؟

مهندس داورپناه در سریال بچه مهندس ۳
مهندس داورپناه در سریال بچه مهندس ۳

بنابر احتمالات کارهای مهندس داورپناه ریشه در خصومت شخصی با پدر تینوش و تینا دارد که تلاش میکند تا به خاک نشستن آنها را ببیند و یجوری به قول خودمان حق خودش را از آنها بگیرد. نظر شما چیست؟

بیوگرافی سیدمهرداد ضیایی

سید مهرداد ضیایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، متولد سال ۱۳۴۷ در اصفهان است. او نویسنده و پژوهشگر است و تاکید می‌کند بازیگری برای او فقط راهی است برای کسب کمی درآمد بیشتر و بیش از ۲۰ سال است در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند.

مهندس داورپناه در سریال بچه مهندس ۳
مهندس داورپناه در سریال بچه مهندس ۳

در کارنامه کاری سید مهرداد ضیایی بیشتر ایفای نقش مکمل دیده می‌شود که البته خودش از این وضعیت راضی است و می گوید: من بازی ام را از تئاتر شروع کرده ام. برایم نقش اول و دوم بودن اهمیتی ندارد. برایم کیفیت نقش مهم است. در سینما نقش مکمل بودن بر مبنای قدرت بازیگری و کیفیت ارائه کار هنری نیست. همه می‌دانیم که مبنایش فروش گیشه است. من اگر در سینما نقش اول بگیرم یا مکمل یا سیاهی لشکر باشم، فکر می‌کنم گیشه این را تعیین کرده است

سید مهرداد ضیایی,بیوگرافی سید مهرداد ضیایی,عکسهای سید مهرداد ضیایی
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا