رامین حیدری فاروقی همسر رویا نونهالی کیست؟

رامین حیدری فاروقی، نویسنده، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ترانزیت» فعالیت داشته است. وی همسر رؤیا نونهالی (زاده ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد. رؤیا نونهالی در سال ۱۳۹۵ جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

تحصیلات : کارشناسی کارگردانی سینما، کارشناسی ارشد پژوهش هنر و دکتری فلسفه هنر
آثار: ساخت مجموعه های مستند رودی تا بهشت، ابربادماه، گره، دیدار، اینجا آفریقاست، شرق دیوار آفتاب،خشت بهشت، ویدئو کلیپ نوایی، کاروان، هوای صبح ، بگو تهران
سایر: مدرس دانشگاه، مشاور امور رسانه و تبلیغات، کارشناس امور راهبردی توسعه، نویسنده مقالات و نقد آثار نمایشی و پژوهشی ،کارشناسی و اجرای برنامه های فرهنگی تلویزیونی
مسئولیت ها: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان مستند

رئیس انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی ایران با اشاره به اینکه این دوره از جشن خانه سینما در دوره انتقال است و مدیریت کامل جشن در سال بعد زیر نظر هیئت رئیسه انجمن‌عالی قرار خواهد داشت، توضیح داد: بخش اول داوری‌ها در این دوره از جشن انجام شده است و تا چند روز آینده شرایط اعلام اسامی نامزدها برای دور دوم داوری فراهم می‌شود که جزئیات آن را دبیر اجرایی جشن اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از کارهای مهم در این دوره، ثبت آماری همه مراحل برای بررسی و آسیب شناسی برگزاری جشن به صورت آکادمی است و باید دید که مشارکت در هر بخش چطور بوده یا در نمایش‌های آزمایشی بعضی از فیلم‌ها، داوران چگونه استقبال کرده‌اند.

حیدری فاروقی گفت: برای جشن بیست و دوم (دوره بعد) هم تدارک لازم دیده شده، به عنوان مثال برای دوره بیست و دوم داوران می‌توانند همزمان با اکران، در طول سال فیلم‌ها را در سینماهای برگزیده ببینند. روند و رویه ترتیب داده شده برای اجرای جشن ۲۲ حاصل تلاش هیئت رئیسه، مدیر اجرایی و مشورت با شاخه‌های مختلف سینمای ایران است که معرفی کامل آن در قالب انجمن عالی فرصت مفصلی می‌خواهد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا