راهنمای استفاده از ‌سامانه کارنامه الکترونیک | اطلاع رسانی دقیق نمرات با کارنامه الکترونیک

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سامانه کارنامه الکترونیک خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سامانه‌ همکلاسی با هدف ارائه‌ یک راهکار جامع برای مدیریت مدارس راه اندازی شده است!

مدارس، یکی از مهم‌ ترین بنیان‌ های جامعه محسوب می‌ شوند و استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت آن‌ ها یک گام مثبت در جهت رشد و پیشرفت جامعه به شمار می‌ رود؛ در همین راستا، استفاده از نرم افزار مدیریت مدارس یک قدم مهم برای رسیدن به این هدف محسوب می‌ شود. آموزش آنلاین دیگر بخش جدایی ناپذیر شیوه ی تعلیم و تربیت مدارس شده است. معلمان با برگزاری کلاس آنلاین و آموزش مجازی به تدریس خود بصورت آنلاین ادامه می دهند؛ مدیران مدرسه تمام سعی خود را می کنند که در روند هوشمندسازی مدارس خود از وجود یک سامانه نرم افزاری جامع مدیریت بهره گیرند.

مهم‌ ترین عاملی که می‌تواند یک دلیل خوب برای استفاده از نرم افزار مدارس باشد، ساده‌تر شدن فرایند مدیریت و هوشمند شدن مدرسه است، احتمالا می‌دانید که یک مدرسه دارای تعداد زیادی فرایند پیچیده است که هر یک از آن‌ ها می‌توانند وابسته به دیگری باشند؛ به عنوان مثال برگزاری راحت کلاس‌های آنلاین، انجام ساده‌ی تکالیف به شکل الکترونیک و حضور و غیاب خودکار دانش‌ آموزان و کادر مدرسه نمونه‌ای فرایندهایی هستند که به کمک یک نرم افزار مدرسه خوب، خیلی ساده‌ تر و البته حرفه‌ ای‌ تر انجام خواهند شد.

شرکت دانش‌ بنیان راهبرد رایانه‌ رستاک، در سال ۱۳۸۶ شمسی و با هدف توسعه‌ مدیریت فناوری اطلاعات در مدارس کشور راه‌ اندازی شد. یکی از اهداف این شرکت دانش‌ بنیان، ارائه‌ راهکارهای نوین جهت نظارت بهتر بر عملکرد تحصیلی و انضباطی دانش‌ آموزان و همچنین آسان‌ سازی ارتباطات بین اعضای مدرسه است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا