تاریخ دقیق روز جهانی ته تغاری ها در تقویم سال ۱۴۰۰ چه روزیست؟ همراه با خصوصیات آنها

تصوری که همه از یک فرد ته تغاری دارند یک بچه لوس و ننر می باشد این بچه ها ویژگی های مثبتی نیز دارند که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد ، در تقویم جهانی روز فرزند ارشد و حتی فرزند میانی نیز وجود دارد این روزها صدای ته تغاری ها را درآورد و بالاخره تقویم جهانی روزی به نام آنها نامگذاری کرد ، در این مطلب « تاریخ دقیق روز جهانی ته تغاری ها در تقویم سال ۱۴۰۰ » را بررسی خواهیم کرد . با ما همراه باشید :

روز جهانی ته تغاری ها در تقویم سال 1400 چه روزیست؟ همراه با خصوصیات آنها

تاریخ دقیق روز جهانی ته تغاری ها در تقویم سال ۱۴۰۰

تاریخ روز جهانی ته تغاری ها در تقویم شمسی برابر است با : 

پنج شنبه ۲۵ آذر سال ۱۴۰۰

تاریخ روز جهانی ته تغاری ها در تقویم قمری برابر است با :

۱۱ جمادی الاولی سال ۱۴۴۳

تاریخ روز جهانی ته تغاری ها در تقویم میلادی برابر است با :

۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۱

خصوصیات بچه های ته تغاری :

فرزندان آخر خانواده خصوصیات منحصر بفرد خاصی دارند ، آنها با داشتن خواهر و برادر بزرگتر از خود همیشه مسئولیت کمتری در خانه برعهده می گیرند و همین دلیل باعث می شود گاه لوس بار بیایند . آنها جذابتر و محبوب خانواده هستند ، ویژگی های مثبتی که بچه های آخر خانواده دارند به شوخ طبعی آنها اشاره کرد طوری که می توانند تمام خانواده را سرگرم کنند و اجتماعی بودنشان باعث می شود در هر جمعی بدرخشند .

اینکه ته تغاری ها از کارهای طولانی و تکراری متنفرند و گاه خودخواه و لوس می باشند نیز از خصوصیات منفی آنها می باشد , هر چند کا این خصوصیات برای تمام این افراد صدق نمی کند!

بیشتر بخوانید :

تاریخ دقیق روز جهانی فرزند اول در تقویم سال ۱۴۰۰ چه روزی است؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
3 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
فاطیما
فاطیما
3 سال قبل

خب خب خب ببینین شانس منو فقط…??? منو داداشم دوقلوییم پس هم بچه اولیم هم بچه آخر حالا تکلیف ما چیه؟؟؟???حیف که سه قلو نیستیم چون اونجوری بچه وسط هم بودیم

نسرین
نسرین
3 سال قبل

من بچه آخرم تفاوت سنی زیادی با خواهر و برادرم دارم با خواهرم ۲۶سال و با برادرم ۲۰ سال همه فامیل بهم میگن تو همه چی داری چیزایی که خواهرو برادرت نداشتن ولی هیچ وقت به این فکر نمیکنند که اون ها دهه شصتی و من دهه هشتادیم چیزایی که من دارم چیزاییه که یک بچه معمولی توی این زمان داره من هیچ وقت برون گرا نبودم و نیستم همیشه درونگرام تنهایی ترجیح میدم هیچ وقت خوش طبع نیستم هیچ وقت بی مسئولیت نیستم و برعکس تمام کار ها و مسئولیت های خونه به عهده منه وقتی خواهر و برادرم… مطالعه بیشتر »

ماهی سیاه کوچولو
ماهی سیاه کوچولو
3 سال قبل
پاسخ به  نسرین

موافقم؛منم بچه آخرم و می تونم بگم بیشترین آسیب رو دیده ام؛وقتی من به دنیا اومدم،پدر و مادرم پیر شده بودند و انرژی کافی برای ایفای نقش والد خوب بودن رو نداشتند،کما اینکه قبل از منم مهارتش رو نداشتند…به طور کلی،ته تغاری ها،ته صف هستند و چیزی بهشون نمی رسه!

دکمه بازگشت به بالا