جزئیات برگزاری مراسم تشییع مهرداد میناوند + اولین عکس از آرامگاه مهرداد میناوند و گریه های شبنم کمانگر

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع مهرداد میناوند خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهرداد میناوند ، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و باشگاه پرسپولیس تهران، دیشب در ۴۵ سالگی و به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

مراسم تشییع پیکر مهرداد میناوند امروز پنجشنبه ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران برگزار خواهد شد. در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز جمعه ۱۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ شمسی برگزار خواهد شد، با رضایت و نظر خانواده آن مرحوم مراسم تشییع امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

خانواده میناوند از مردم درخواست کردند به دلیل شرایط حاد کرونایی از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند.

اولین عکس از آرامگاه مهرداد میناوند:

و عکس از بی تابی  و گریه های شبنم کمانگر ، همسر مهرداد میناوند بر سر مزار همسر:

مهرداد میناوند متولد سال ۱۳۵۴ شمسی بود و از سال ۱۳۷۵ شمسی تا ۱۳۸۲ شمسی، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ شمسی از پاس به پرسپولیس آمد و در سه سال حضور خود، ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند! او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش منتقل شد و در سه سال حضور در این تیم ۶۷ بازی انجام داد.

مهرداد میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ شمسی به تیم فوتبال پرسپولیس تهران بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضور وی در پرسپولیس فقط یک سال طول کشید و در ادامه این مدافع چپ پا، راهی سپاهان و راه ‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ شمسی نیز از فوتبال خداحافظی کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا