زمان پخش و تکرار سریال از سرنوشت ۳ از شبکه ۲

طبق آنچه دست اندرکاران سریال اعلام کرده اند سریال از سرنوشت ۳ به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان به زودی پخش می‌شود. تصویربرداری این سریال این روزها ادامه دارد.  زمان پخش سریال از سرنوشت ۳ از سوی شبکه دو سیما چند تاریخ مختلف اعلام و سپس عوض شده است! آنطور که روابط عمومی شبکه دو سیما چندی قبل اعلام کرد، این احتمال وجود دارد سریال از سرنوشت ۳ بعد از سریال رهایی پخش شود. این در حالیست که برخی منابع اعلام کرده اند فصل سوم «از سرنوشت» بعد از محرم و در اوایل پاییز امسال روی آنتن می رود.

پخش فصل دوم “از سرنوشت” که ۲۷ قسمت بود، تا نیمه اسفند ادامه داشت. این سریال پتانسیل ادامه تا فصل‌های بعدی را نیز دارد اما بستگی به بازخوردها دارد. بازیگران اصلی در فصل سه تغییر نکردند اما تعدادی بازیگر به این فصل اضافه شده اند: مونا کرمی، محمد حسن حسینیان، فریده دریامج، فرخنده فرمانی زاده، فاطمه شکری، مسعود انتظاری از جمله این بازیگران هستند.

همچنین حسین پاکدل در فصل سه این سریال هم به ایفای نقش پرداخته است و آتش تقی پور و محمدعلی تقوی نیز در فصل سه بازی ندارند.

فصل های اول و دوم «از سرنوشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شد. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش می شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ بود. این سریال در ۶۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌الله صدیق نگاشته شد. به احتمال قریب به یقین همین برنامه پخش برای فصل سوم سریال از سرنوشت نیز در نطر گرفته می شود.

“از سرنوشت” از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

بسیاری از طرفداران این سریال از بازی دارا حیایی و کیسان دیباج تعرف می کنند. دو بازیگر جوانی که علی رغم تجربه کم، توانستند مخاطب سریال را به خصوص در فصل دوم راضی نگه دارند.

کرونایی شدن از سرنوشت!

بسیاری از مخاطبین و طرفداران سریال از سرنوشت همچنان منتظر پخش فصل سوم این سریال هستند. تصویربرداری فصل سوم تا قبل از اسفند ماه با جدیت ادامه داشت اما با شیوع ویروس کرونا پروژه به حالت تعلیق در آمد. در حال حاضر تنها سریال هایی که در مرحله نهایی پخش در ایام ماه رمضان هستند به صورت محدود تصاویر نهایی خود را ضبط می کنند.

هنوز از زمان شروع به تصویربرداری سریال «از سرنوشت ۳» خبری نیست اما آنطور که پیداست تا زمانی که کرونا فروکش نکرده این پروژه همچنان در تعلیق خواهد ماند. اخبار تمیلی را از طریق همین صفحه دنبال کنید.

استوری کیسان دیباج درباره پخش از سرنوشت

در حالی‌که همه منتظر شروع فصل سوم سریال از سرنوشت هستند پیش از این دارا حیایی در استوری اینستاگرام خود خبر داده بود پخش فصل سوم از خرداد ماه آغاز می‌شود. حالا کیسان دیباج نیز نوشته است: فصل سوم از سرنوشت؛ به زودی. به این ترتیب شمارش معکوس برای این سریال آغاز شد.

در فصل قبل هاشم و سهراب آماده شدند تا به سوی زندگی جدید خود بروند و پله‌های موفقیت را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذارند اما اوضاع در فصل سوم چگونه رقم خواهد خورد. آنچه مسلم است این است که همه چیز بر وفق مراد نخواهد بود. به زندان افتادن هاشم که البته دلیل آن هنوز معلوم نیست نشان می‌دهد باز هم دو رفیق قدیمی با مشکلاتی مواجه خواهند شد و حتی اختلافاتی نیز میان آنها بروز خواهد کرد.

آخرین خبر؛ از سرنوشت ۳ در مراحل پایانی تدوین

فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان در مرحله پایانی تدوین است. فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال گذشته روی آنتن شبکه دو رفتند.

این سریال به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند. «از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده است. این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا