سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست؟ + عکس

سارا رسول زاده متولد سال ۱۳۶۸ و اصالتا تبریزی است و در خانواده ی شش نفره بزرگ شده است. سارا مجری تلوزیون و بازیگر سینما و تلوزیون کشورمان است که تحصیلات وی لیسانس مدیریت صنعتی می باشد.  او برای سریالهای نفس، هیولا و عاشقانه بازی کرده‌است و موفق ترین نقشش را در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرد. سریال جدید وی نجلا نام دارد که سارا رسول زاده در نقش نجلا و نقش اول فیلم به ایفای نقش پرداخته است و هم بازی حسام منظور، ملیکا شریفی نی و آزیتا حاجیان می باشد.

بازیگر نقش نجلا سریال نجلا
بازیگر نقش نجلا سریال نجلا

بازیگر نقش نجلا سریال نجلا

سارا رسول زاده از راه مجری گری برنامه ی نوجوانان به بازیگری رو آورد و در چندین فیلم سینمایی و تلوزیونی به ایفای نقش پرداخته است. سارا رسول زاده مجری جوانی هست که بعد از مصاحبه بین ۳۰۰ نفر در شبکه دو تلویزیون برای مجری برنامه زنده انتخاب میشه و به تلویزیون راه پیدا میکند این مجری جوان حضوری موفق را در برنامه های نوجوان از خود به نمایش گذاشته و بطور چشمگیری با مخاطبان نوجوان ارتباط برقرار کرده و هم اکنون محبوبیت خاصی دارد محبوبیتی که بچه های اوایل دهه شصت را به یاد علاقه ای که به مجریان برنامه نیم رخ داشتن می اندازد.


سارا اصالتا اهل تبریز است و در یک خانواده ۶ نفره زندگی میکند که دو خواهر و یک برادر دارد و پدرش علاقه داره که سارا به ورزش اهمیت بدهد تا اونجایی که سارا در تیم هندبال نفت بازی میکرده و بدلیل مشکلات و کمبود وقت از این تیم جدا میشه ! برای مادر سارا رسول زاده ادامه تحصیل و رسیدن به مدارج عالی مهم است . یکی از خواهرانش مشغول تحصیل در مقطع دکتری است خواهر دیگرش حقوق می خواند و برادرش مکانیک طبعا با رشد کردن در چنین خانواده ایی سارا سراغ تحصیل در رشته ی هنر نرفت و در حال حاضر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی هست.

سارا دیده شدن براش مهم نیست و بیشتر علاقمند هست که به کار تئاتر بپردازد او نقش آملیا را در تئاتر «یرما» از دکتر علی رفیعی را بازی کرد و امیدوار است اگر روزی بخواهد حضوری در سینما به عنوان بازیگر داشته باشد در کارهای دکتر رفیعی باشد.

عکس های سارا رسول زاده

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال نجلا از شبکه سه سیما

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا