ساعت دقیق پخش و تکرار سریال دودکش ۲ از شبکه یک

تصویربرداری سریال دودکش ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، در مقطعی با گسترش شیوع ویروس کرونا متوقف و دوباره از سر گرفته شد.
سریال دودکش ۲
هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و (با هنرمندی) بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش ۲» را تشکیل می‌دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد. فصل دوم این سریال نیز قرار بود در ماه رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن برود، اما برای پخش در آن زمان آماده نشد.

داستان دودکش ۲ چیست؟

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!
بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا‌هایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!.
ماجرای سریال دودکش درباره خانواده مشتاق و قالیشویی متعلق به این خانواده بود و اتفاقات مختلفی در این قالیشویی رخ می‌داد. فیروز و نصرت که با خواهران یکدیگر ازدواج کرده بودند، هر یک درگیر مشکلات مالی متعدد بودند و در طول قصه تلاش می‌کردند مشکلات خود را برطرف کنند و در این راه اتفاقات کمیک و جالبی رخ می‌داد.
سریال دودکش از معدود سریال‌های طنز دهه نود تلویزیون محسوب می‌شود که تکیه‌کلام شخصیت‌های آن، در میان مردم بسیار شنیده می‌شد و این تکیه‌کلام‌ها در آن زمان به شدت گل کرد.
در ادامه موفقیت سریال دودکش و محبوب شدن شخصیت‌های آن، محمدحسین لطیفی و زینب تقوایی تصمیم گرفتند فصل دوم سریال دودکش را بسازند، اما در اقدامی عجیب نام این سریال را به پادری تغییر دادند. در پادری ترکیب اصلی بازیگران حفظ شد و به جز الناز حبیبی و جواد عزتی سایر بازیگران حضور داشتند.
این مجموعه به ماجرای پس از از دست دادن قالیشویی توسط فیروز مشتاق و وارد شدن نصرت به یک بیزنس نامطمئن می‌پرداخت. نام جدید و پرداخت ضعیف قصه توسط کوروش نریمانی سبب شد که پادری آنچنان که باید دیده نشود.

تلویزیون با پخش تیزری از «دودکش ۲» خبر پخش این مجموعه را پس از پایان «زیرخاکی» اعلام کرد.
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا