سرژیک تیموریان برادر آندارنیک تیموریان بازیکن تیم ‌ملی فوتبال کیست؟ + جزئیات تصادف وی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات تصادف سرژیک تیموریان برادر آندارنیک تیموریان بازیکن اسبق تیم ‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سرژیک تیموریان بازیکن اسبق تبم فوتبال استقلال تهران و برادر آندارنیک تیموریان ، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در کما به سر می ‌برد! او به خاطر تصادف سنگینی که داشته است، حال وخیمی دارد.

همه امیدوارند سرژیک تیموریان با وجود تصادف سنگینی که داشته است ، زنده بماند! پزشکان در تلاش هستند تا همچنان وضعیت جسمانی او را سر و سامان دهند. درباره جزئیات تصادف سرژیک تیموریان اما اخبار زیادی منتشر نشده است. تنها رسانه ‌ها به این موضوع بسنده کرده ‌اند که او  تصادف کرده است و در کما می باشد.

خبرهای تازه اما حکایت از جزئیات تصادف او دارد. سرژیک تیموریان سوار بر موتور بوده است که با خودرویی تصادف می‌ کند. این تصادف باعث واژگونی او و موتور وی می ‌شود. در ادامه اما خودرویی که سرعت زیادی داشت، با او برخورد شدیدی می کند. تصادف به قدری سنگین بود که دنده‌ های او خرد شده است و به کبد وی آسیب جدی وارد می ‌شود. البته کلیه ‌های او هم به شدت آسیب دیده است. پزشکان امیدوار هستند تا علائم حیاتی سرژیک از بین نرود و او بتواند از این روزهای سخت گذر کند.

در انتها بد نیست بدانید تیموریان ، متولد سال ۱۳۵۳ شمسی در شهر تهران ، عضو باشگاه فوتبال استقلال تهران بوده است. سرژیک تیموریان در سال ۱۳۷۷ شمسی به تیم ماینس ۰۵ آلمان پیوست و در آنجا همبازی یورگن کلوپ و سیروس دین محمدی بود. تیموریان برادر بزرگ تر آندرانیک تیموریان ، بازیکن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و از بازیکنان تیم جوانان و امید و بزرگسالان استقلال تهران بوده ‌است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا