شاهین صمدپور کیست؟ | ماجرای کامل دعوای پویان مختاری با شاهین صمدپور

پویان مختاری شاخ اینستاگرامی حاشیه دار در ترکیه مدتی است که جار و جنجال حسابی به پا کرده است . جدیدترین اقدامش درگیری و گیر دادن به شاهین صمدپور مستند ساز برجسته کشور است .

پویان مختاری و شاهین صمدپور

ماجرا از این قرار است که پویان مختاری با لحن تند و تیزی به این هنرمند تاخته است . اما شاهین صمدپور با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به پویان مختاری واکنش جدیدی نشان داده است.

شاهین صمدپور با انتشار این عکس نوشت :
یک: گله کردید که من به شما و دوستانتون گفتم شاخ مجازی! من به شما گفتم شاخ مجازی؟!
اشتباه کردم. در دنیای مجازی، شاخ مجازی به اون کاربر کم استعدادی اطلاق میشه که با هجو و حاشیه شهرتی برای خودش دست و پا می کنه. شماها شاخ مجازی هم نیستید_سارق مجازی هستید_ دست شما توی جیب جوون های ماست. شماها اون طیفی هستید که اعتقاد دارید؛ بدنامی از گمنامی بهتره‌. چون با بدنامی میشه پول درآورد و با گمنامی نه.
دو: از نگرانی پدر و مادرِ دوستتون گفتید و گفتید که من مسبب این نگرانی شدم. آقای پویان؛ دزدترین و مجرم ترین افرادی که تو تمام این سال ها باهاشون مصاحبه کردم؛ پدر و مادرانِ مظلومی داشتن که بچه هاشونو از ته دل دوست داشتن و از حال بدشون نگران می شدن. اِی کاش برای پدر و مادرهاتون فرزندان بهتری بودید.
سه: جناب آقای سایت دار و امثالهم،
از محدودیت های ریز و درشت جامعه ی ما و از بی عرضگی صداوسیمای ما و سانسورهای بی حد و حصر رسانه های ماست که عشق های پوچ و محبت های پوشالی امثال شما انقدر برای نوجوون ها و جوون های ما دیدنی و تماشایی شده. خواهش می کنم این میزان از لایک و فالوئر خودتون و دوستانتون رو به حساب بی عرضگی ما بذارید نه استعداد خودتون.
چهار: و اما در مورد دو رویی خودم
اشکالات شخصی و مشکلات ریز و درشت شخصیتی من در زندگی خصوصی خودم چه بسیاره که خودم از گفتنش شرم دارم، اما خط قرمزم در کارم دروغ گفتن به مردم و دست کردن توی جیبشون بوده. زندگیم نسبت به پونزده سال قبل که وارد کار رسانه شدم هیچ تغییر محسوسی نداشته، عیبی هم نداره، از این بابت خوشحالم و خداروشکر می کنم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا