شهید سید علی حسینی که بود؟ + جزئیات نقش افشین واقعی در سریال خانه امن

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره شهید سید علی حسینی ، سرباز گمنام امام زمان (عج) و جزئیات نقش افشین واقعی در سریال خانه امن خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پخش سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری پس از ۵۰ قسمت سرانجام به پایان رسید. این سریال توانست توجه مخاطبان پرشماری را به خود اختصاص دهد.

شهید سید علی حسینی

در این سریال ۳۰ بازیگر اصلی، ۱۴۳ بازیگر فرعی و۶۷۰۰ هنرور مقابل دوربین رفتند. خانه امن ۴۵۰ لوکیشن در سه کشور خارجی و شش استان در ایران داشت. این سریال همچنین ۱۳۸۷ سکانس داخلی و ۷۱۳ سکانس خارجی داشته است!

اما شخصیت افشین واقعی یکی از ماموران امنیتی و مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی در سریال خانه امن بود. ویژگی ‌های نقش امنیتی افشین واقعی باعث شده است تا این نقش را به یکی از شهدای سرباز گمنام امام زمان (عج) به نام شهید سید علی حسینی، نسبت دهند! کانال تلگرامی تسنیم با انتشار تصاویری از شهید سید علی حسینی و سریال خانه امن نوشت:

” افشین واقعی در این سریال سرباز گمنامی است که توسط موساد سر بریده شده است. “

اما امین زندگانی بازیگر نقش افشین واقعی در این باره می گوید:

” در دوره بازنشستگی به نقش افشین واقعی افتخار خواهم کرد. معتقدم یک بازیگر شاید تعداد کار زیادی در مدت بازیگری اش انجام دهد، ولی تعداد نقش ‌هایی که تاثیرگذار و ماندگار باشند شاید به سختی از تعداد انگشتان یک دست فراتر بروند.

متاسفانه در چنین کار‌هایی خیلی نمی‌ توانی شخصیت ‌های واقعی را پیدا کنی و بیشتر به فیلم نامه و صحبت ‌هایی که با احمد معظمی و مشاور کار داشتم، رجوع کردم. جا‌هایی به تفاهم می ‌رسیدیم و گاهی من نظر می ‌دادم و تعامل خوبی داشتیم. احمد هم شهامت به خرج و اجازه داد جا‌هایی متفاوت به این شخصیت نگاه کنم و این موضوع سبب شد شخصیت افشین واقعی اندکی دورتر از تصویر‌های همیشگی از چنین مامور‌هایی باشد. “

مزار شهید سید علی حسینی

شهید سید علی حسینی سرباز گمنام امام زمان (عج)، فرزند شهید سید ابوالقاسم حسینی، شهید دوران جنگ تحمیلی است. او متولد یکم بهمن ماه سال ۱۳۴۱ شمسی و از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که پس از نفوذ به لایه ‌های حساس در سرویس جاسوسی اسرائیل شناسایی و توسط موساد سر بریده شد. وی در تاریخ بیست و سوم دی ماه سال ۱۳۹۲ شمسی به شهادت رسید و مزار او در قطعه ۲۶ بهشت زهرای تهران است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
‌هادی
‌هادی
2 سال قبل

خدا رحمتش کند و در دودنیا مارا شفاعت کند

دکمه بازگشت به بالا