علت تایید نشدن اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و کاظم دلخوش در مجلس چه بود؟

در این مطلب از جدولیاب توضیحاتی درباره علت تایید نشدن اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و کاظم دلخوش در مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبر منتشر شده، مطلع شدیم اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و کاظم دلخوش که چندی پیش حاشبه هایی درباره آنها مطرح شده بود، به تائید مجلس یازدهم شورای اسلامی نرسید!

غلامرضا تاجگردون و کاظم دلخوش از جمله نمایندگانی بودند که از چند روز پیش حرف و حدیث زیادی درباره اعتبارنامه آنها مطرح شد و آن طور که روح الله نجابت در توئیتی نوشت تعدادی از نمایندگان به اعتبارنامه این دو نماینده اعتراض کردند!

در جریان جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی مجلس شورای اسلامی و بررسی اعتبارنامه نمایندگان ، وقتی نوبت به شعبه ۲ رسید که کاظم دلخوش ، نماینده صومعه سرا نیز عضو این شعبه بود، عباس گلرو سخنگوی این شعبه اسامی نمایندگانی را که اعتبارنامه‌ شان به تائید رسیده بود را اعلام کرد که نام کاظم دلخوش در میان آنها نبود!

غلامرضا تاجگردون نیز عضو شعبه ۱۰ بود، اما نام او نیز در میان تائید شدگان این شعبه مشاهده نشد!

اما درباره غلامرضا تاجگردون ، نماینده مردم گچساران بد نیست بدانید چندی پیش دکتر علیرضا زاکانی ، منتخب مردم قم به همراه آقایان روح ‌الله نجابت ، منتخب مردم شیراز و زرقان و علی ‌اکبر کریمی ، منتخب مردم اراک در نامه ای خطاب به حجت الاسلام موسوی لارگانی ، به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون ، نماینده مردم گچساران به دلیل رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه ای در دستگاه های دولتی اعتراض کردند!

در همین باره، دکتر علیرضا زاکانی ، منتخب مردم قم در مجلس یازدهم شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

” مجلس یازدهم باید مقابله با اشرافیت و فساد را از خود شروع کند تا بتواند بر علیه هر مفسده ای در کشور قیام کند. “

علی اکبر کریمی ، دیگر نماینده امضاکننده پیرامون تعداد امضاهای این درخواست گفته است:

” گر یک نفر هم به اعتبارنامه یک منتخب اعتراض کند فرایند قانونی آن طی خواهد شد و نیازی به افزایش تعداد امضاها و درخواست اعتراض به یک اعتبارنامه نیست. “

همچنین درباره کاظم دلخوش ، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم شورای اسلامی بایستی گفت چندی پیش روح ‌اللّه نجابت ، منتخب مردم شیراز و زرقان و علیرضا زاکانی ، نماینده مردم قم در متنی از شعبه دهم مجلس شورای اسلامی نسبت به اعتبارنامه کاظم دلخوش اعتراض کردند! علت این اعتراض زمین‌خواری توسط کاظم دلخوش عنوان شده است.

در جدیدترین خبر منتشر شده مطلع شدیم اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق تأیید شد و برای رأی ‌گیری و تعیین تکلیف به صحن علنی مجلس ارسال شد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا