علت صدور کیفرخواست برای شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور چیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت صدور کیفرخواست برای شهیندخت مولاوردی ، معاون سابق رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شهیندخت مولاوردی ، حقوقدان، فعال سیاسی اصلاح طلب، پژوهشگر و همچنین فعال امور زنان متولد ۱ آبان ماه سال ۱۳۴۴ شمسی در خوی در استان آذربایجان غربی می باشد.

علاوه بر این ، وی دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان، مسئول کمیته حقوقی ائتلاف اسلامی زنان و عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی است. او معاون سابق امور زنان و خانواده رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم و دستیار سابق رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور حقوق شهروندی در دولت دوازدهم است.

وی فارغ التحصیل کارشناسی حقوق دانشگاه شهید بهشتی ، کارشناسی ارشد حقوق بین ‌الملل با رتبه اول در دانشگاه علامه طباطبایی می باشد. او در دولت سید محمد خاتمی ، مدیر ارتباطات بین‌ الملل مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری و پیش از انتخاب به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کابینه حسن روحانی، دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان و مسئول کمیته حقوقی ائتلاف اسلامی زنان بود.

جالب است بدانید شهیندخت مولاوردی روز بیست و سوم اسفند ماه سال ۱۳۹۳ شمسی در سفر به واتیکان به عنوان اولین مقام رسمی و دولتی ایران با فرانسیس (پاپ) رهبر مذهبی کاتولیک‌ ها در واتیکان دیدار و گفتگو کرد.

راه دانا نوشت: شهیندخت مولاوردی ، معاون جنجالی، پرحاشیه و سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با شکایت دستگاه امنیتی و انتظامی کشور با سه عنوان اتهامی در دادسرای فرهنگ و رسانه مجرم شناخته شد و کیفرخواست نامبرده صادر و جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

شهیندخت مولاوردی با اتهامات فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی (ماده ۵۰۰)، تشویق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن (ماده ۶۳۹) و در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با هدف بر هم زدن امنیت کشور (ماده ۵۰۵ قانون مجازات اسلامی) مجرم شناخته شد.

مجازات مرتکبین جرائم مندرج در مواد ۵۰۵ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی تا ۱۰ سال حبس در نظر گرفته شده است.

در انتها لازم به بیان است براساس قانون منع به‌ کارگیری بازنشستگان که در تابستان سال ۱۳۹۷ شمسی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده ‌است، شهیندخت مولاوردی در روز شنبه سوم آذر ماه سال ۱۳۹۷ شمسی بازنشسته شد و سمت دستیار رئیس ‌جمهور در امور حقوق شهروندی را ترک کرد. با بازنشستگی وی، این جایگاه دولتی نیز منحل گردید.

در ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، شهیندخت مولاوردی به مناسبت روز جهانی خانواده در کانال تلگرامی خود پستی منتشر کرد که نمایش دو زن و یک فرزند یا دو مرد و یک فرزند به عنوان خانواده در آن، تصویری از ازدواج همجنس ‌گرایان را نشان می ‌داد! این مسئله موجب شد فعالان حوزه خانواده و زنان به انتشار عکسی که منجر به ترویج همجنس‌ گرایی و عادی جلوه دادن خانواده همجنس‌ گرا شدهاست، واکنش نشان دهند.

شهیندخت مولاوردی پس از حذف این پست ، توضیح داد که در شرایط خواب و بیداری آن را منتشر کرده ‌است!

شهیندخت مولاوردی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/sh.mowlaverdi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا