علت پخش نشدن قسمت یازدهم امشو ۱۱ مرداد ۹۹ چیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت پخش نشدن قسمت یازدهم امشو ۱۱ مرداد ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در قسمت دهم امشو با مجید صالحی در شامگاه شنبه ۴ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، اکبر عبدی مرد هزار چهره سینما و تلویزیون به همراه امیر نوری مهمانان شب دهم #ام_شو_با_مجید_صالحی بودند. همچنین گروه پرطرفدار موسیقی پازل بند برای بینندگان اجرای زنده داشتند! برنامه ای که با حاشیه های بسیاری همراه بود!

علت پخش نشدن قسمت یازدهم امشو ۱۱ مرداد ۹۹

برخی صحبت های اکبر عبدی در این برنامه ، سبب بروز حاشیه های گوناگونی پیرامون برنامه ام شو شد! حاشیه هایی که به سبب آن ها پخش قسمت یازدهم امشو ۱۱ مرداد ۹۹ را در هاله ای از ابهام فرو رفته بود! و اطلاعاتی درباره مهمانان قسمت یازدهم امشو ۱۱ مرداد ۹۹ در صفحه رسمی این برنامه در اینستاگرام منتشر نشده بود! اما در نهایت، صفحه اینستاگرام برنامه امشو ، با انتشار متنی ، پخش این برنامه را در ۱۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی منتفی اعلام کرد. متن به شرح زیر است:

‌‎❌ ام‌ شو یازدهم امشب پخش نمی ‌شود ❌

طبق برنامه‌ ریزی‌ ها و مانند ۱۰ هفته گذشته، قرار بود امشب ۱۱ مرداد ماه قسمت یازدهم برنامه #امشو_با_مجید_صالحی به صورت زنده پخش شود، اما ضبط و پخش این برنامه به زمان دیگری موکول شده است.? تیم تولید برنامه امشو ضمن عذرخواهی از مخاطبان، ابراز امیدواری کرد که پس از حل مشکلات موجود، ضبط و پخش امشو از هفته اینده مجددا از سر گرفته شود.

?با سپاس از همراهی شما?

این اتفاق در حالی رخ داده است که در روزهای گذشته برخی رسانه ‌ها از توقیف این برنامه پس از قسمت جنجالی آن با حضور اکبر عبدی و امیر نوری خبر داده بودند. گفته می ‌شود صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به تازگی وظیفه نظارت بر شبکه نمایش خانگی و سامانه‌ های VOD را به عهده گرفته است و همین موضوع باعث کنترل بیشتر برنامه ‌های اینترنتی شده است.

​رضا صادقی ، امیرعباس گلاب ، سام درخشانی، هادی کاظمی ، سمانه پاکدل ، مهران غفوریان ، شاهرخ استخری ، یوسف تیموری ، فرهاد آئیش و مائده طهماسبی از دیگر مهمانان این برنامه بوده ‌اند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
Ali
Ali
3 سال قبل

این خود دیکتاتوری هست جناب آقای ….. ما رو یاد طاغوت انداختین

دکمه بازگشت به بالا