علی رضوانی خبرنگار مصاحبه کننده با روح الله زم کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علی رضوانی خبرنگار مصاحبه کننده با روح الله زم ، موسس کانال تلگرامی آمد نیوز و زندگی شخصی وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پس از پخش مستند ” مظنونین همیشگی ” بود که رامین سید امامی فرزند مرحوم کاووس سید امامی ، متهم محیط زیستی مدعی است کسی که از پدر وی بازجویی کرده است، گزارشگر این مستند بوده است!

 

بعد از آن بود که نام علی رضوانی بیشتر شنیده شد. در چند روز اخیر هم به دنبال پخش یک گفت و گوی عجیب با روح الله زم ، موسس کانال تلگرامی آمد نیوز بار دیگر نام علی رضوانی در شبکه  های مجازی شنیده می شود.

 

علی رضوانی ، متولد ۲۸ آذر ماه سال ۱۳۶۳ شمسی در محله چیذر شهر تهران می باشد. وی فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته علوم ارتباطات است! جالب است بدانید او از رشته ی ورزشی کونگ فو به حرفه ی خبرنگاری رسیده است. او حتی به تیم ملی کونگ فو جمهوری اسلامی ایران هم دعوت شد، اما با حضور در دوره های خبرنگاری و اجرا ، وارد باشگاه خبرنگاران جوان می شود.

وی درباره آغاز فعالیت خود در عرصه خبرنگاری می گوید: ” بعد از حضور در دوره های آموزشی و گرفتن آزمون ، جذب شدیم و در باشگاه خبرنگاران یک دوره دیگر هم گذراندیم. ابتدا برنامه ای و سپس به صورت قرار دادی با تلویزیون همکاری کردیم. “

در ۲۱ رمضان سال ۱۳۸۵ شمسی، اولین خبر او از تلویزیون به روی آنتن رفت. برخلاف برخی شنیده ها که توسط رانت خواهر خود که کارمند سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد، وارد سازمان شده است اما می گوید هیچ بند پ ی در استخدام او دخیل نبوده است!

علی رضوانی و آغاز شهرت با برنامه خارج از گود خبر ۲۰:۳۰

اجرای برنامه خارج از گود و نقد بازیکنان و چهره ها در خبر ۲۰:۳۰ وی را به شهرت رساند! گزارش های او از علی دایی ، امیر قلعه نویی ، فرهاد مجیدی ، کارلوس کیروش و امیر تتلو جنجال هایی در پی داشت. او قبل از خبر ورزشی ؛ در خبر نیروی انتظامی هم کار کرده بود.

بد نیست بدانید وی از طرف برخی چهره ها، به نچسب ترین خبرنگار ملقب شده است. زهرا عاملی ، بازیگر و شاعر در روز خبرنگار نوشت: ” روز خبرنگار رو به نچسب ترین و خودشیرین ترین و هنرمند ستیزترین خبرنگار ایران ، آقای رضوانی تبریک می گم، خسته نباشی قهرمان… “

ابتلای علی رضوانی به بیماری سرطان!

مدتی پیش علی رضوانی به علت سرماخوردگی به دکتر مراجعه می کند و بعد از چند آزمایش ، دکتر خبر از شیمی درمانی و کنترل بیماری سرطان وی می دهد؛ اما پرشک دیگری با بررسی مدارک پزشکی وی، موضوع سرطان و بیماری را رد می کند!

ماجرای تصادف علی رضوانی

چندی پیش تصادف وحشتناکی برای رضوانی اتفاق افتاد که منجر به بستری شدن وی شد.

علی رضوانی و برنامه بدون تعارف

مدتی است رضوانی با دیگر همکار خود حمید امامی ، وارد گفتگوی سیاسی بدون تعارف با برخی چهره ها شده است و حالا در این بخش هم کم و بیش خبرهای جنجالی تهیه می کند!

زندگی شخصی علی رضوانی

بد نیست بدانید رضوانی ازدواج کرده است؛ و وی متاهل می باشد. درباره ازدواج و زندگی شخصی او ، اطلاعات دقیقی در دست نیست‌!

وی در مصاحبه ای می گوید: ” دوماه مانده به المپیک ۲۰۱۲ یک رستورانی رفته بودم سمت درکه، یک نفر جلو آمد و گفت آقا یک سوژه برایت دارم عالی. گفتم چی؟ گفت دوتا از ورزشکارهای المپیکی شانس اول مدال آن گوشه چه قلیونی می کشند. من هم پاشدم و رفتم سروقتشان و گفتم آقا سلام علیکم. تا من را دیدند داشتند قبض روح می شدند. (خنده) ولی خب جایی هم نقل نکردم. “

علی رضوانی در اینستاگرام

درباره آدرس صفحه اینستاگرام علی رضوانی ، اطلاعی در دست نیست.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
....
....
3 سال قبل

پسر خوب صدا وسیما.. خیلی گله

زتتا
زتتا
3 سال قبل

این جوجه اطلاعاتیه

دکمه بازگشت به بالا