فهرست زیباترین زنان سال ۲۰۲۱ منتشر شد! + گلشیفته فراهانی نامزد عنوان زیباترین زن جهان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره فهرست زیباترین زنان سال ۲۰۲۱ میلادی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یک وبسایت حوزه سینما به نام TC Candler ، هر ساله فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و مردان دنیا را از طریق اینستاگرام خود معرفی می‌ کند.

زیباترین زنان سال ۲۰۲۱

اما در سال ۲۰۲۱ میلادی، نام گلشیفته فراهانی نیز در میان نامزدهای فهرست ۱۰۰ زن زیبای دنیا قرار گرفته است. برخی از دیگر زنان مشهوری که نام آن ها در میان نامزدهای امسال قرار دارد و در حقیقت رقیب گلشیفته فراهانی برای ورود به فهرست نهایی محسوب می شوند، عبارتند از سلنا گومز ، گل گدوت ، لیلی کالینز ، زندیا ، تیلور سوئیفت ، اما واتسون ، آماندا سیفرید ، باربارا پالوین ، آنا دی آرماس ، مارگو رابی و همچنین اسکارلت جوهانسون.

البته این نخستین باری نیست که گلشیفته فراهانی در این فهرست حضور می‌ یابد! وی پیش از این ۸ بار نامزد این عنوان شده بود! گلشیفته فراهانی در فهرست ۱۰۰ نفره ی نهایی وبسایت TC Candler در سال ۲۰۱۵ میلادی رتبه ۵ ، در سال ۲۰۱۶ میلادی رتبه ۴ ، در سال ۲۰۱۷ میلادی رتبه ۹ ، در سال ۲۰۱۸ میلادی رتبه ۲۲ ، در سال ۲۰۱۹ میلادی رتبه ۴۵ و در سال ۲۰۲۰ میلادی رتبه ۵۱ بود.

گلشیفته فراهانی در ۳۵ فیلم نقش داشته‌ است که بسیاری از آن‌ ها در جهان شناخته شده‌ اند! در جایزه سزار ۲۰۱۴ میلادی برای بازی در سنگ صبور نامزد دریافت جایزه امیدبخش‌ ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را برای بازی در بوتیک دریافت کرد. او در فیلم درام درباره الی در سال ۲۰۰۹ میلادی درخشید؛ فیلمی که جایزه بهترین روایت جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۰۹ میلادی و خرس نقره‌ ای را از جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین دریافت کرد. پس از این فیلم، او هرگز در ایران کار نکرد! وی هم‌ اکنون در پاریس زندگی می‌ کند و از اعضای آکادمی اسکار است.

گلشیفته فراهانی نقش‌ های برجسته ای در فیلم‌ های کارگردان‌ های مشهوری همچون اصغر فرهادی ، عباس کیارستمی ، بهمن قبادی ، رسول ملاقلی‌ پور ، جیم جارموش ، ریدلی اسکات ، یواخیم رانینگ و اسپن سندبرگ داشته‌ است.

نتیجه نهایی زیباترین های سال به انتخاب این وبسایت در اواخر سال میلادی منتشر خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا