ماجرای جریمه افرادی که هنگام رانندگی فیلمبرداری می کنند، چیست؟ + مبلغ جریمه

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ماجرای جریمه افرادی که هنگام رانندگی فیلمبرداری می کنند و همچنین مبلغ این جریمه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سردار تیمور حسینی ، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به کاربران فضای مجازی که هنگام رانندگی اقدام به فیلمبرداری می کنند، هشدار داد!

جریمه رانندگی

سردار تیمور حسینی ، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به رفتار کاربران فضای مجازی مبنی بر اینکه هنگام رانندگی از رانندگی خود یا جاده و در کل از منظره روبرو فیلمبرداری می‌ کنند، اظهار کرد:

” شاید به این موضوع توجهی نشده باشد، اما باید بگویم که این رفتار تخلف آئین ‌نامه ‌ای است. ما در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکزی به اسم رصد فضای مجازی داریم که یکی از نکاتی که اتفاقا در این مرکز کنترل می‌ شود، همین بدعت و رسم بد است که باب شده کاربران فضای مجازی موقع رانندگی از خودشان فیلم بگیرند.

این تخلف مصداق صحبت کردن با تلفن همراه (استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی) است و جریمه ی آن هم همان ۱۰۰ هزار تومان است. تمرکز ما بر روی رانندگان حمل و نقل عمومی یا کامیون ‌داران است چرا که جان و مال تعداد زیادی از افراد به رانندگی صحیح این رانندگان بستگی دارد. “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا