ماجرای خیانت همسر یوسیپ ایلچیچ بازیکن تیم فوتبال آتالانتا چه بود؟ + بیوگرافی یوسیپ ایلچیچ

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ماجرای خیانت همسر یوسیپ ایلچیچ بازیکن تیم فوتبال آتالانتا به وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یوسیپ ایلچیچ ، بازیکن فوتبال اهل اسلوونی متولد ۲۹ ژانویه سال ۱۹۸۸ میلادی می باشد!

خیانت همسر یوسیپ ایلچیچ

از باشگاه هایی که یوسیپ ایلچیچ در آن بازی کرده ‌است می ‌توان به ماریبور ، پالرمو ، فیورنتینا و همچنین آتالانتا اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال اسلوونی نیز بازی کرده است. این بازیکن در ۱۰ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی و در بازی مقابل تیم فوتبال والنسیا موفق شد تمام ۴ گل تیم خود را به ثمر برساند و آتالانتا را به مرحله یک چهارم نهایی ببرد. او همچنین به اولین بازیکنی تبدیل شد که موفق شده است در یک بازی حذفی و در خارج از خانه پوکر کند! همچنین او پیرترین بازیکنی لقب گرفت که در یک بازی از لیگ قهرمانان اروپا پوکر می ‌کند!

اما به تازگی خبری مبنی بر خیانت همسر یوسیپ ایلچیچ به وی در فضای مجازی منتشر شده است! گویا یوسیپ ایلچیچ که مصدوم بوده است به کشور خود برمی گردد تا در کنار همسر خود باشد؛ اما وی هنگام ورود به منزل، همسر خود را درحال خیانت در کنار مردی دیگر می بیند! گفته می شود حال روحی یوسیپ ایلچیچ خوب نیست و حتی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد!

باشگاه آتالانتا هم اعلام کرده است این بازیکن به‌ دلیل مشکلات شخصی اردوی تیم را ترک کرده است. یوسیپ ایلچیچ ۳۲ ساله در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است و از ارکان مهم صعود تیم خود به یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در رده سوم سری ‌آ به حساب می ‌آید.

جالب است بدانید به دلیل هجوم کاربران ایرانی به آخرین پست‌ وی در اینستاگرام، او مجبور شد کامنت های خود را در اینستاگرام ببنند اما کاربران ایرانی به سایر پست های او در اینستاگرام حمله کردند و در حال دلداری دادن این بازیکن هستند! جملاتی از  قبیل ” غصه نخور مرد “، ” همه چیز ردیف میشه “،” حاجی قوی باش ” و ….در زیر سایر پست های این بازیکن دیده می شود!

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا