ماجرای دوری هشت ساله مهرداد میناوند از پسرش آریا میناوند چیست؟ + بیوگرافی

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره ماجرای دوری هشت ساله مهرداد میناوند از پسرش آریا میناوند خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش خبری مبنی بر ابتلای مهرداد میناوند ، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به بیماری کرونا و وضعیت وخیم وی در فضای مجازی منتشر شد!

اما سیدمحمدرضا هاشمیان درباره آخرین وضعیت وی اظهار داشت: ” تا امروز اقدامات زیادی برای درمان مهرداد میناوند و علی انصاریان انجام دادیم و شرایط مهرداد میناوند در حال بهبود است. چند ساعت پیش به وی رسیدگی کردم و شرایط وی تقریبا پایدار شده است. یکی از اقدامات مهمی که در چند روز آینده باید انجام دهیم آن است که وی از شرایط خواب مصنوعی خارج شود. در حال برنامه ‌ریزی برای این کار هستیم. مهرداد میناوند به نسبت روزهای نخست شرایط بسیار پایداری دارد.

البته ریه علی انصاریان درگیر کرونا است و با کمک تنفس مصنوعی و داروهای درمانی به دنبال درمان او هستیم! البته او در خواب مصنوعی نیست و شرایطش به گونه ‌ای است که نیاز به خواب مصنوعی ندارد. “

به تازگی  آرش ظلی پور در اینستاگرام شخصی خود این ویدئو را منتشر کرد و نوشت:

” بلند شو پسر ! تخت بیمارستان جاى تو نیست… اون همه شور و اشتیاقت به زندگى کجاست؟ اون همه انرژى … اون همه سرزندگى؟ اون ریه هاى لعنتى چطور جا زدن؟ این همه سال ٩٠ دقیقه ٩٠ دقیقه پُر و خالى شون میکردى و روى خط طولى زمین چمن بهشون از خیلى از ماها بیشتر اکسیژن میرسوندى.. حالا چطور بى معرفت شدن؟ پسر ،این دنیا رو بدون تو نمى تونم تصور کنم… اصلا نمیشه… مهرداد میناوند باید حالا حالا ها باشه و زندگى کنه… پاشو پسر…. استراحت بسه… خوابیدن بسه… بلند شو و دوباره شروع کن… کرى بخون.. کل کل کن…. تیکه بنداز… هرکارى دوست دارى بکن… فقط بلند شو …. ما حالا حالاها با تو کار داریم….

پى نوشت : برنامه ” من و شما ” / تابستان ٩٧ / دلتنگى براى ” آریا ” پسرش که آن روزها ٧ سال بود ندیده بودش… “

 

بد نیست بدانید مهرداد میناوند دو بار ازدواج کرده است؛ او در ازدواج اول خود با یک خانم ایرانی در اتریش ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک پسر به نام آریا است! مهرداد میناوند در ازدواج دوم خود با شبنم کمانگر در تاریخ ۹۹/۹/۹ و در روز تولد خود ازدواج کرد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا