مبلغ وام کرونا برای زنان سرپرست خانوار چقدر است؟ + جزئیات افزایش مبلغ وام کرونا

در این مطلب، توضیحاتی درباره جزئیات افزایش مبلغ وام کرونا برای زنان سرپرست خانوار خواهیم داشت! با ما همراه باشید. حسین میرزایی ، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره جزئیات جدید وام کرونا به خبرنگاران گفت: ” در صورتی که خانواری پیامک را دریافت کند به این معنا است متقاضی از سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت این وام یک میلیونی شده است. بنابراین فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود پیامک کند. حتما سرپرست خانوار باید سیم کارت به نام خود تهیه کند. هنوز تصمیمی برای ارسال پیامک به اعضای خانواده  ای که سرپرست خانوار آن سیم کارت ندارد، گرفته نشده است. تنها راه احراز هویت ارسال کد ملی سرپرست خانوار به ۶۳۶۹ است. “

مبلغ وام کرونا برای زنان سرپرست خانوار

حسین میرزایی ، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در ادامه گفت: ” اگر به تازگی سرپرست خانوار شدید و هنوز یارانه جدید دریافت نکردید وام را می توانید دریافت کنید. فردی که مجرد است و به عنوان یک خانواده تک نفره محسوب می شود وام یک میلیونی کرونا نیز به او تخصیص داده می شود. تا ۳۱ فروردین هرکس ثبت نام را با موفقیت انجام دهد، تا پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه مبلغ یک میلیون تومان به حساب آن ها واریز خواهد شد.

همچنین کسانی که ۷ اردیبهشت ماه پیامک را ارسال می کنند، پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه وام به حساب آن ها واریز می شود. این حرف که در کنار کد ملی خط تیره گذاشته شود، اشتباه است و کد ملی سرپرست خانوار بدون هیچ کاراکتری ارسال شود. احتمال افزایش مبلغ وام برای زنان سرپرست خانوار وجود دارد، اما هنوز مبلغ واریزی برای آن ها مشخص نیست. کم بودن مبلغ وام به دست وزارت رفاه نیست و سازمان برنامه و بودجه مسئول آن است!

همچنین سازمان بهزیستی به دلیل اینکه بستر ارتباطی با معلولان خود را از پیش داشته تقریبا می‌توان گفت اکثر افراد دارای معلولیت سیم کارت دارند اما اگر معلول سرپرست خانواری سیم‌کارت به نام خود ندارد یکی از اعضای خانواده برای او می‌تواند سیم کارت خریداری کند.

به دلیل حجم بالای پیامک های ارسالی، این پیامک ها در نوبت های مختلف ارسال می شود و در مجموع برای ۲۵ میلیون خانوار ۸۸ میلیون پیامک ارسال می شود. از مردم می خواهیم برای دریافت این وام مراجعه حضوری به مراکز و وزارتخانه نداشته باشند و فقط از طریق پیامک مشخصات خود را ثبت کنند. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا