مت اسمیت نامزد امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره مت اسمیت نامزد امیلیا کلارک ، بازیگر انگلیسی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. امیلیا کلارک با نام کامل امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک (Emilia Isabelle Euphemia Rose Clarke) ، بازیگر انگلیسی که بیشتر برای ایفای نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج ‌و تخت (مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال ‌پردازی و حماسی) که از شبکه اچ‌بی‌او پخش ‌شد، به شهرت رسید، متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۸۶ میلادی می باشد.

بد نیست بدانید کلارک اولین نقش خود در تئاتر را در سنت ادواردز و مرکز درام لندن در سال ۲۰۰۹ میلادی شروع کرد و در تلویزیون نیز در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی دکترها بازی کرده، و در سال ۲۰۱۰ میلادی در فیلم حمله تریاسی ‏ایفای نقش نمود. مدت کوتاهی پس از آن، او برای بازی در مجموعه تلویزیونی بازی تاج ‌و تخت انتخاب شد. در سال ۲۰۱۱ میلادی او جایزه Ewwy را به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام برای نقش خود به عنوان دنریس تارگرین را به دست آورد!

امیلیا کلارک در سال ۲۰۱۴ میلادی و توسط خوانندگان مجله اسک ‌من (از مرد بپرس) با عنوان خواستنی ‌ترین زن جهان شناخته شد. همچنین در سال ۲۰۱۵ نیز به عنوان جذاب ‌ترین زن زنده ی جهان توسط مجله اسکوایر انتخاب گردید!

اما درباره زندگی شخصی امیلیا کلارک جالب است بدانید او در سال ۲۰۱۲ میلادی با ست مک ‌فارلن ، کمدین و فیلمساز رابطه ‌ای را آغاز می ‌نماید که تنها ۶ ماه دوام می ‌یابد! با این احوال و پس از این جدایی آن ‌ها همچنان دوستان نزدیکی باقی ماندند.

اما به تازگی تصاویری از امیلیا کلارک و مت اسمیت ، ستارگان دو سریال بسیار موفق در لندن دیده شده اند که شبی را در یک رستوران سپری کرده اند و به نظر می رسد یک رابطه عاشقانه جدی دارند! امیلیا کلارک ۳۳ ساله در این دیدار شلوار سفید گشاد و چکمه های قهوه ای پوشیده بود؛ در حالی که فیلیپ اسمیت ۳۷ ساله تی شرت سفید، ژاکت خاکستری و شلوار مشکی به تن داشت.

مت اسمیت در سریال پرطرفدار The Crown ، نقش شاهزاده فیلیپ را بازی می کند. امیلیا کلارک و مت اسمیت در سال ۲۰۱۵ میلادی در فیلم Terminator: Genisys همبازی بودند.

اما درباره مت اسمیت بد نیست بدانید وی (متولد ۲۸ اکتبر سال ۱۹۸۲ میلادی) بازیگر و کارگردان بریتانیایی است. او در سریال های تاج و دکتر هو بازی کرده است. مت اسمیت در سال ۲۰۱۶ میلادی برای بازی در سریال تاج نامزد جایزه امی شد! سریال تاج درباره رقابت سیاسی و عشقی ملکه الیزابت دوم و وقایعی است که نیمه دوم قرن ۲۰ را شکل دادند…

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا