محدودیت جدید در فروش فوق العاده خودرو ؛ عدم وجود پلاک جاری در بین اعظای خانواده

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره محدودیت جدید در فروش فوق العاده خودرو توسط خودروسازان ایران خودرو و سایپا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. جلسه کمیته خودرو روز جمعه ۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان دستگاه های نظارتی، معاونان وزارت صنعت و خودروسازان برگزار شد.

بر اساس مصوبات دیگر کمیته خودرو مقرر شد تا در پیش فروش های آتی شرط عدم خرید خودرو ظرف ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان ملاک عمل به عنوان شرایط ثبت نام قرار گیرد.

یکی از فیلترهای مهمی که در طرح فروش خودروسازان لحاظ شد و امکان ثبت نام خودرو برای بسیاری از متقاضیان را غیرممکن کرد، عدم داشتن پلاک جاری است که با استعلام از پلیس راهنمایی و رانندگی از شرکت آنان در قرعه کشی جلوگیری شد؛ ولی گویا این شرط مهم برای ثبت نام به اندازه کافی کارساز نبوده و روز گذشته کمیته خودرو مصوب کرده است که برای ثبت نام در فروش فوق العاده تابستانه خودروسازان، نباید هیچکدام از اعظای خانواده دارای پلاک جاری باشند که بدون شک تعداد قابل توجهی از ثبت نام‌کنندگان را فیلتر خواهد کرد.

در انتها لازم به بیان است موضوع قیمت خودرو نیز یکی از مباحث مطرح شده در جلسه روز جمعه ۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی کمیته خودرو بود که بر اساس آن مقرر گردید تا جلسات مشترکی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان حمایت با شورای رقابت برگزار شود. بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، تحویل خودروهای فروش فوق ‎‌العاده ویژه ایام عید سعید فطر از هفته آینده آغاز خواهد شد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا