محسن صالحی از مدیران سابق بانک مرکزی و متهم اقتصادی کیست؟ + فیلم

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره محسن صالحی از مدیران سابق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و متهم اقتصادی و ویدیویی از حضور وی در دادگاه خواهیم دید! با ما همراه باشید. اولین جلسه دادگاه برخی از مدیران سابق بانک مرکزی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) تهران به ریاست قاضی مسعودی مقام امروز ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی برگزار شد.

لازم به بیان است متهمان پرونده امید اسدبیگی ، مهرداد رستمی چگنی ، مجتبی کحال ‌زاده ، جواد بصیرانی ، اکبر لارجانی ، فرشاد طالبی ، مهدی توسلی ، سید رسول سجاد ، محسن صالحی ، سید محمدرضا حسینی ، فرزاد محمدی ، اسدالله سیفی ، شهریار دربانی ، سید محمدرضا آل علی ، موسی حسین‌ زاده ، محمدرضا قاعدی ، میثم فرجام ، محمد نوری ، محمد بیرانوند ، سید وحید حسینی ، حمیدرضا مخبر و رضا انصاری می باشند.

شاه حسینی ، نماینده دادستان در جلسه امروز ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در اولین جلسه دادگاه برخی از مدیران سابق بانک مرکزی درباره محسن صالحی گفت: ” متهم محسن صالحی با به خدمت گرفتن افراد و ایجاد دفتر پوششی تحت عنوان کارگزاری بورس، با کارگزاران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص جلساتی داشته است؛ همچنین مشخص شد محسن صالحی یک ماه قبل از بازداشت از یکی از کارگزاران بانک مرکزی یک دستگاه خودرو به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دریافت کرده که سند خودروی خود به نام شوهر خواهرش یعنی محمدرضا حسینی است که این خودرو شناسایی و توقیف شد.

طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شد محسن صالحی به عنوان یکی از مدیران بانک مرکزی از زمانی که سرپرستی یکی از اتاق‌های بانک مرکزی را برعهده گرفت، افرادی که به نامبرده مراجعه داشتند و او ارتباطات ناسالمی را برقرار می‌کرده و مبالغ نامشروعی را به صورت وجوه نقد و وجوه ارزی و دلاری و سکه ‌های تمام بهار آزادی، املاک متعدد و ماشین‌ های مدل بالا برای خود تحصیل و از ضعف نظارت سیستم بانکی استفاده می‌ کرد. “

شاه حسینی ، نماینده دادستان در ادامه اظهارات یکی از مطلعین پرونده را قرائت کرد؛ در ادامه این جلسه مطلع این پرونده گفت: ” محسن صالحی در بازار فارکس فعالیت داشته است و یک حساب ۳۰ هزار دلاری در اختیار ما قرار گرفت، محسن صالحی می ‌خواست در ایران سرمایه ‌گذاری فارکس را با این مطلع انجام دهد. بر اساس اظهارات این مطلع، ۲۰۰ هزار دلار تحویل محسن صالحی شده است که به نظر از متهم شهریار دربانی گرفته است. همچنین گفته است که یک میلیارد تومان به حساب اینجانب واریز شد که این مبلغ نیز از طریق محسن صالحی واریز شده است.

این مطلع اظهار کرده است که ۲ فقره چک ۵۰۰ و ۷۰۰ میلیونی را از صالحی گرفتم و به حساب خود واریز کردم، در یک نوبت دیگر مبلغ ۳ میلیارد تومان چک بانک d واریز کردم که به نظر می ‌رسد از محل فروش همان ۲۰۰ هزار دلار به دست آمده است. این مطلع اظهار کرده است که ماشین BMW از طرف آل علی به محسن صالحی داده شده و به نام حسینی پلاک شده است و به مدت یک ماه در پارکینگ دفترمان ماند؛ این اواخر ۸ موتور سیکلت نیز به دفتر شرکت آورده شد که اعلام گردید در قبال طلب دریافت شده است.

بنابر اظهارات سید محمدرضا حسینی که شوهر خواهر محسن صالحی است آمده است محسن صالحی یک ماشین BMW به نام اینجانب زد و گفت به شما اطمینان دارم، این خودرو از طریق محمدرضا آل علی به محسن صالحی معرفی شد و حدود یک ماه در پارکینگ ماند و سپس به دستور محسن صالحی به همان نمایشگاه رفت.

متهم محسن صالحی مبالغی را با عنوان سرمایه گذاری در بورس از افراد مختلف دریافت می‌ کرده است! “

در ادامه ویدئویی از حضور محسن صالحی ، از مدیران سابق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دادگاه امروز ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی را میبینیم:

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
عباس
عباس
3 سال قبل

دست آقای رئیسی درد نکنه همینجوری ادامه بده خیلی فسادها رو میشه

دکمه بازگشت به بالا