معرفی نقش های بازیگران سریال ترکی وصلت + بیوگرافی

سریال ترکی وصلت محصول شرکت A23 Medya است که قبلا سریال های پربیننده ای همچون لطیفه، قتل های کوچک و … را تولید کرده است. این سریال از شبکه تی آر تی یک پخش می شود. سریال وصلت در ژآنر درام و اکشن به کارگردانی باریش یوز ساخته شده است. این سریال به نویسندگی بتول یاغسان فیلمبرداری شده است. سریال ترکی وصلت Vuslat محصول شرکت سینمایی A23 Medya می باشد. اسامی بازیگران این سریال عبارتند از؛ مرت کارابولوت، مورات کاراسو، قمزه سونر آتای، ادرم آکاچه، اوزجان وارایلی، مهمت اوزگور، گوزده کایا، نورهان اوزنن، عثمان آلکاش، امید کانتارچیلار، دوریم اوزکان، کادیر دوغولو و..

معرفی بازیگران سریال ترکی وصلت

Kadir Dogulu کادیر دوغولو در نقش عزیز Aziz Korkmazer

Devrim Ozkan دوریم اوزکان در نقش فریده Feride Caglar

Umit Kantarcilar امید کانتارچیلار در نقش کریم Kerem Saltuk

Osman Alkas عثمان آلکاش در نقش تاسین Tahsin Korkmazer

Nurhan Ozenen نورهان اوزنن در نقش پریهان Perihan Korkmazer

Gozde Kaya گوزده کایا در نقش سلطان Sultan Korkmazer

Mehmet Ozgur مهمت اوزگور در نقش صالح Salih Baba

Ozcan Varayli اوزجان وارایلی در نقش ساکل Cakal Necmi

Erdem Akakce ادرم آکاچه در نقش مکزوپ Meczup Abdullah

Gamze Suner Atay قمزه سونر آتای در نقش حصیبه Hasibe Caglar

Murat Karasu مورات کاراسو در نقش فائیک Faik Caglar

Mert Karabulut مرت کارابولوت در نقش یالچین کایا Yalcin Kaya

بیوگرافی دوریم اوزکان بازیگر نقش فریده

دوریم اوزکان ( به ترکی Devrim Özkan) متولد ۱٩ تیر ۱٣٧٧در شهر مولای ترکیه است. بازی اخیر و زیبای دوریم در سریال وصلت موجب شد تا به بیوگرافی این بازیگر زیبای ترک بپردازیم. دوریم فارغ التحصیل رشته ی هنر های صحنه و تئاتر از دانشگاه سیکتی کوچمان شهر مولا است. او برای اولین بار در سال ٢۰۱٧ با نقش ایپک در سریال رویا ظاهر شد و در کنار افرادی همچون هازال فیلیز، اوزگه اوزدر و اولاش تونا استپ به بازی پرداخت.

دوریم که با اولین بازی خود توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده بود در همین سال با نقش حوا در سریال وطنم تویی حاضر شد. بازی اخیر دوریم مربوط به سریال وصلت است. دوریم در این سریال در کنار کادیر دوغولو، با نقش اصلی فریده ظاهر شده است. سایر بازیگران سریال وصلت را افرادی همچون مهمت اوزگور، امید کانتارجی، باران بولوکباشی و اردم آکاکچه تشکیل می دهند. قد دوزیم ۱.٧٣ سانتی متر و وزن او ۵٢ کیلوگرم است.

بیوگرافی کادیر دوغولو بازیگر نقش عزیز

کادیر دوغلو متولد ۱۹ آوریل ۱۹۸۲ در ترکیه، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم غذایی از دانشگاه اوکان استانبول می باشد که فعالیت خود را بعنوان یک آشپز شروع کرد تا اینکه وارد بازیگری شد. وی ۱۸۰ سانتی متر قد و ۷۱ کیلوگرم وزن دارد. نام کاملش عبدالکریم کادیر دوغلو (Kadir Doğulu) در ۳۰ فروردین ۱۳۶۱ در شهر مرسین ترکیه از مادری خانه دار و پدری کارگر که حالا بازنشسته شده است به دنیا آمد. فرزد دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر و سه خواهر کوچکتر دارد.

کادیر دوغلو در سریال فاتیح هاربیه با همکار خود نسلیهان آتاگول وارد رابطه عاشقانه ای شد تا اینکه سال ۲۰۱۶ بعد از ۳ سال با هم بصورت رسمی ازدواج کردند. کادیر که به شدن پر انرژی و عاشق کار است حالا یک کلوپ شبانه بنام پازار و یک شرکت مدیریتی بنام TPA دارد که خدماتی برای چهره های مشهور ارائه می دهد.

بیوگرافی امید کانتارچیلار بازیگر نقش کریم

امید کانتارچیلار Umit Kantarcilar بازیگر نقش کریم در سریال وصلت متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۸۷ می باشد. او در شهر آنتالیا ترکیه به دنیا آمد. امید کانتارچیلار در رشته تئاتر در دانشگاه Maltepe University Theatre تحصیل کرد. اولین بار امید کانتارچیلار در دبیرستان به بازیگری علاقه مند شد. او در دبیرستان به گروه تئاتر پیوست. سپس در تئاتر شهرداری آنتالیا مشغول به کار شد. وی جایزه تئاتر شهرداری آنتالیا را بخاطر اجرای تئاتر Midirfillik گرفت. اولین حضور امید در نقش چنگیز در سریال Life Song بود. این سریال در سال ۲۰۰۶ تولید و پخش شد.

امید کانتارچیلار بازیگر خوش چهره ترک ۱۸۷ سانتی متر قد دارد. او دارای چشمان آبی و موهای قهوه ای است. این بازیگر چهره ای جذاب دارد. بیشتر اوقات جدی است. به موسیقی علاقه زیادی دارد و اکثر اوقات به تفریح می پردازد. امید کانتارچیلار در سریال ترکی وصلت Vuslat نقش کریم را ایفا می کند. کریم فرزند خوانده یک خانواده ثروتمند است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا