ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش شیرین در سریال نجلا کیست؟

ملیکا شریفی نیا متولد بیست و یکم آبان ماه ۱۳۶۵ در شهر تهران است. وی در سریال نجلا بازیگر نقش شیرین می باشد. او در این سریال با حسام منظور و مادرش آزیتا حاجیان همبازی بوده است. سریال نجلا به کارگردانی خیرا… تقیانی پور در سال ۹۹ ساخته شد و  در ایام اربعین از شبکه سه سیما پخش گردید. سریال «نجلا» درباره خانواده و جوانان است و قصه ای عاشقانه را حول محور عاشورا و امام حسین(ع) به تصویر می کشد. او خانواده هنرمندی دارد مادرش آزیتا حاجیان، پدرش محمدرضا شریفی نیا و خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون ایران می باشند. او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و علاوه بر بازیگری در حرفه  گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی فعالیت می‌کند. ملیکا از سن ۳ سالگی به کمک پدر و مادر بازیگر و مدرس اش وارد حرفه بازیگری شد و در سال ۱۳۷۰ وقتی ۵ ساله بود با بازی در فیلم اویناز وارد سینما شد و تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

خانواده هنرمند

محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا متولد ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است. آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است. مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۱ تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

طلاق و جدایی پدر و مادرش

محمدرضا شریفی نیا در ۲۵ خرداد ۱۳۳۴ در خاتون آباد و مادر بازیگرش آزیتا حاجیان در ۲۱ دی ۱۳۳۶ در شهر تهران به دنیا آمدند. آن ها سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخصی بنام محمد کریمی ازدواج می کند. در آن زمان ملیکا  شریفی نیا و خواهرش بزرگش مهراوه بعد از اینکه پدر و مادرشان از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی ادامه دادند.

علاقه مندی ها

ملیکا شریفی نیا عاشق کتاب خواندن  می باشد و حتی سر کلاس های مدرسه هم یواشکی کتاب می خوانده. من در هنرستان کتاب میخوندم و کلاس های هنرستان به صورت دورهمی بود و فرصت خوبی برای کتاب خواندن فراهم شده بود. من عاشق غذاهای نانی هستم. خیلی طرفدار برنج نیستیم. کتابی که دوست دارم دنیای صوفی هست.

ازدواج و طلاق

ملیکا در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ وقتی ۱۹ ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان ازدواج می کند. امیررضا طلاچیان فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع می باشد. در هیچ مراسم و محفلی عکسی از ملیکا شریفی نیا و همسرش و یا عکس دو نفره در پیج اینستاگرامش مشاهده نمی‌شود. ملیکا شریفی نیا در برنامه دورهمی از طلاق خود پرده برداشت و گفت که در سن پایین علاقه زیادی به تشکیل زندگی داشته و ازدواج اولویت زندگیم بود. به همین دلیل در ۱۹ سالگی ازدواج کرم  که این ازدواج به طلاق منجر شد و اکنون مجرد هستم.

عکس های ملیکا شریفی نیا

بازیگر نقش شیرین در سریال نجلا

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال نجلا از شبکه سه سیما

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا