نائومی اوساکا پردرآمدترین ورزشکار زن جهان کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره نائومی اوساکا پردرآمدترین ورزشکار زن جهان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبر منتشر شده، مطلع شدیم نائومی اوساکا ، تنیس باز آمریکایی ژاپنی ‌تبار به عنوان پردرآمدترین و پولسازترین ورزشکار زن جهان انتخاب شده است و رکورد تازه ای را در این زمینه ثبت کرده است.

نائومی اوساکا سال گذشته میلادی کمی بیش از ۳۷ میلیون دلار درآمد داشت ‌و با پیشی گرفتن از سرنا ویلیامز ، ستاره آمریکایی این رشته، پولسازترین ورزشکار زن جهان شد! وی در عین حال رکورد جهانی درآمد سالانه ماریا شاراپوا ، تنیسور اهل روسیه، که نزدیک به ۳۰ میلیون دلار بود را نیز شکست و به افتخار بزرگی دست یافت! بخش عمده ‌ای از درآمدهای نائومی اوساکا را شرکت های بازرگانی و تجاری ژاپنی تامین می ‌کنند و او یکی از ستاره‌ های نوظهور ورزش این کشور محسوب می ‌شود. نائومی اوساکا در رتبه بیست و نهم و ویلیامز در رتبه سی و سوم پردرآمدترین ورزشکاران در یک سال اخیر قرار دارند. فهرست کامل در این هفته توسط فوربس منتشر می شود!

نائومی اوساکا ، تنیس باز آمریکایی ژاپنی ‌تبار متولد ۱۶ اکتبر سال ۱۹۹۷ میلادی در ژاپن می باشد. او هنگامی که سه سال سن داشت، همراه با خانواده‌ خود به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. مادر او ژاپنی و پدر وی نیز آمریکایی هاییتی ‌تبار است. آن ها پس از مدتی زندگی در لانگ آیلند به فلوریدا مهاجرت کردند و نائومی اوساکا و خواهر بزرگتر وی، ماری، تنیس را در این ایالت فرا گرفتند. نائومی اوساکا فعالیت‌ های حرفه ای خود را از ۱۴ سالگی آغاز کرد و در مدت کوتاهی به اوج شهرت رسید.

وی موفق شد در فینال اوپن سال ۲۰۱۸ میلادی ایالات متحده آمریکا با غلبه بر سرنا ویلیامز با نتایج ۴–۶ و ۲–۶ برنده اولین گرنداسلم زندگی ورزشی خود شود! نائومی اوساکا ، با ۱٫۸۰ متر قد ، اولین تنیس ‌باز زن ژاپنی است که به فینال یک گرنداسلم می‌ رسد و اولین تنیس ‌باز تاریخ کشور خود نیز است که قهرمان گرند اسلم شده ‌است!

اوساکا دارای تابعیت دوگانه است؛ ولی تصمیم گرفت در بازی ‌های المپیک توکیو، که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعویق افتاده است، به نمایندگی از ژاپن رقابت کند و این موضوع محبوبیت او را در این کشور افزایش داد! با توجه به این که نائومی اوساکا‌ یکی از ستاره‌ های ژاپن در بازی ‌های المپیک تابستانی خواهد بود، تعدادی از شرکت های بزرگ این کشور، قراردادهای تجاری قابل توجهی با او امضا کردند و به این ترتیب درآمدهای این تنیسور جوان افزایش یافته است و در صورت ادامه این روند، تا مدت‌ ها پولسازترین ورزشکار زن جهان خواهد بود!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا