نظر پژمان جمشیدی در نقش بازی کردن با آقای رضا عطاران

پژمان جمشیدی در فیلم ما همه با هم هستیم در مقابل بسیاری از بازیگران معروف بازی کردم خانم زارعی خانم صامتی و … پژمان جمشیدی در ادامه گفتگو با فریدون جیرانی از بازیگرانی سخن گفت که از بازی با آنها لذت می برد.

پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی ، بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید پژمان یک برادر بزرگ تر از خود به نام ” هومن ” متولد سال ۱۳۵۳ شمسی و یک خواهر کوچک تر از خود به نام ” مامک ” متولد سال ۱۳۶۱ شمسی دارد. پژمان در مصاحبه ای درباره ی پدر و مادر خود چنین می گوید: ” پدر و مادر من فرهنگی بودند. مادر من، معلم دبستان و پدر من نیز دبیر زیست شناسی و زمین شناسی دبیرستان بود. پدر من فوق لیسانس زمین شناسی و لیسانس تربیت بدنی بود! اینکه می گویم برای سال ۱۳۴۰ شمسی است! “

جالب است بدانید پژمان دانشجوی انصرافی مقطع لیسانس رشته ی عمران با ۱۱۰ واحد می باشد! پژمان درباره ای این انصراف چنین می گوید: ” من معماری را بیشتر دوست داشتم، اصلا هم مدرکم را نگرفتم! سال آخر مشکلاتی با دانشگاه پیدا کردم و سنوات ندادند و باید دو ترم دیگر می‌ خواندم؛ من ۱۱۵ واحد پاس کرده بودم که دیگر دانشگاه را رها کردم! آن زمان اوج فوتبالم بود و در تیم فوتبال پرسپولیس تهران حضور داشتم.

منبع : آخرین خبر

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا