ویلما الس بازیگر بازیگر آلمانی الاصل فیلم هولیا مرتضی آتش زمزم کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ویلما الس بازیگر بازیگر آلمانی الاصل فیلم هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی کمدی فانتزی هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که در شهرهای استانبول و آنتالیا کشور ترکیه در حال انجام بود، به پایان رسید! در این سکانس ها ویلما الس ، بازیگر آلمانی الاصل سینما و تلویزیون ترکیه جلوی دوبین رفت!

اما شاید این سوال پیش آید که ویلما الس کیست؟

ویلما الس (Wilma Elles) بازیگر، مدل و طراح لباس آلمانی متولد ۱۸ اکتبر ۱۹۸۶ میلادی در شهر کلن کشور آلمان می باشد. ویلما فرزند دوم یک خانواده ی پنج‌ نفره است. پدر و مادر وی هر دو مهندس هستند. وی در یک مدرسه ی دوزبانه ی آلمانی – فرانسوی درس خوانده است و با درجه ی ۱٫۸ فارغ ‌التحصیل شده‌ است.

ویلما اولین بار در سن ۱۰ سالگی در نمایش ‌نامه ی تئاتر مدرسه بازی کرد و در آن زمان نیز کلاس‌ های بازیگری، گیتار و رقص خود را گذراند. ویلما الس همچنین فارغ‌ التحصیل دانشگاه کلن آلمان است.

ویلما در سال ۲۰۱۰ میلادی در سریال ترکیه ‌ایِ روزی روزگاری (Öyle Bir Geçer Zaman Ki) محصول سال‌ های ۲۰۱۰ میلادی تا ۲۰۱۳ میلادی و به کارگردانی زینپ گونای تان، نقش کارولین را بازی کرد که این فیلم از شبکه جم تی وی پخش شده است. او در سریال رهایی نیز یکی نقش ‌های اصلی را بر عهده داشت.

ویلما الس در اینستاگرام

https://www.instagram.com/wilmaelles1/feed/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا