پرلایک ترین پست اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ چه بود؟ + فهرست ۱۰ پست اینستاگرام با بیشترین لایک

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره پرلایک ترین پست اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سال ۲۰۲۰ میلادی به پایان رسید و فهرست ۱۰ پست اینستاگرام با بیشترین لایک منتشر شد!

کریستیانو رونالدو بازیکن تیم فوتبال یوونتوس پس از انتشار خبر درگذشت مارادونا در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی، پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که ۱۹.۷ میلیون نفر آن را لایک کردند! پستی که به پرلایک ترین پست اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ شناخته شد!

خبر انتشار درگذشت چادویک بوزمن که در حساب کاربری و رسمی این بازیگر در ماه اوت سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد، با ۱۹.۱ میلیون لایک، دومین پست سال ۲۰۲۰ در اینستاگرام است که بیشترین لایک را دریافت کرد! پستی که لیونل مسی ، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در سوگ مارادونا نوشت با ۱۶.۴ میلیون لایک سومین پست سال ۲۰۲۰ در این شبکه اجتماعی است که بیشترین لایک را به خود اختصاص داد!

کایلی جنر نیز با پستی که برای تولد خود گذاشت با ۱۶ میلیون لایک رتبه چهارم را از آن خود کرد! همچنین خبر درگذشت کوبی برایانت که لبرون جیمز منتشر کرد با ۱۵.۵ میلیون لایک پنجمبن پستی است که در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشترین لایک را داشت!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا