چرا هنوز سود سهام عدالت برخی افراد واریز نشده است؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت واریز نشدن سود سهام عدالت برخی افراد خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در ابتدا لازم به بیان است سود سهام عدالت حاصل از عملکرد شرکت ‌ها در سال ۱۳۹۷ شمسی ، بین روزهای سوم تا نهم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی واریز شده است. اما در این میان ، پس از گذشت تعطیلات نوروز ، متاسفانه بسیاری از دارندگان برگه‌ های این سهام اعلام کرده اند که هنوز سود سهام خود را دریافت نکرده ‌اند!

واریز نشدن سود سهام عدالت

در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، حسن علائی ، معاون سازمان خصوصی ‌سازی در خصوص علت واریز نشدن سود سهام عدالت گفت: “ سود سهام عدالت برخی از افراد به دو دلیل واریز نشده است؛ اول این که ممکن است به هر دلیلی شماره شبا برخی از افراد مسدود یا راکد باشد! هستند بانک ‌هایی که وقتی حسابی چند ماه فعال نباشد، شماره شبا را راکد می‌ کند و عملیات بانکی برای آن حساب متوقف می‌ شود و سود سهام عدالت این افراد برگشت می ‌خورد!

بانک ملی به سازمان خصوصی‌ سازی اعلام کرده است که سود سهام عدالت ۶۳ هزار نفر از مشتری ‌های این بانک که از مشمولان سهام عدالت هستند، برگشت خورده است! همچنین این مسئله برای دیگر بانک ‌ها نیز وجود دارد!

حسن علائی ، معاون سازمان خصوصی ‌سازی در خصوص زمان واریز سود سهام عدالت این گروه از افراد عنوان کرد: ” ما در حال بررسی مشکلات این افراد هستیم که تا پایان فصل بهار این مشکل برطرف و سود سهام عدالت آنها تا پایان خرداد ماه واریز می‌ شود. از آنجایی که یک روز تا پایان خرداد ماه باقی مانده است، طبیعتا باید پرونده واریز سود سهام عدالت سهامداران بسته شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا