دی اکتیو اینستاگرام – آموزش تصویری به همراه لینک مربوطه

وبلاگ جدولیاب در این مطلب به شما آموزش می دهد که چگونه حساب اینستاگرام خود را برای همیشه حذف (دی اکتیو ) کنید. پس از حذف حساب کاربری ، عکس ها ، فیلم ها ، دنبال کنندگان (فالوورها) و سایر داده های حساب شما پس از ۳۰ روز برای همیشه از اینستاگرام حذف می شوند. اگر در آن بازه زمانی وارد سیستم شوید ، حساب شما دوباره فعال می شود ، اما پس از آن ، دیگر بخت با شما یار نیست. اگر ترجیح می دهید حساب خود را برای همیشه حذف نکنید ، می توانید آن را به طور موقت غیرفعال کنید.

قبل از شروع مقاله، پیشنهاد میکنیم مطلب آموزش اینستاگرام را جهت تسلط بر این شبکه اجتماعی محبوب، از طریق لینک زیر مطالعه نمایید.

• آموزش اینستاگرام از صفر تا صد — کلیک کنید

دی اکتیو کردن حساب اینستاگرام در تلفن های هوشمند (موبایل)

۱- برنامه اینستاگرام را باز کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید آیکون این برنامه چند رنگ است که شبیه لنز دوربین است. اگر قبلاً وارد اینستاگرام شده‌اید ، با انجام این کار شما را به صفحه اصلی منتقل می کند. طبق تصویر:

01 باز کردن برنامه

۲- روی تصویر با عنوان آدمک پروفایل یا تصویر نمایه خود ضربه بزنید. این گزینه در قسمت سمت راست پایین صفحه قرار دارد. در این مرحله شما را به صفحه بعد هدایت می کند. مطابق تصویر زیر:

02 باز کردن پروفایل

۳- روی منو ☰ ضربه بزنید. در گوشه بالا سمت راست قرار دارد. مطابق تصویر زیر:

03 باز کردن سه خط

۴- روی گزینه setting تنظیمات در پایین منو ضربه بزنید. مطابق تصویر زیر

04 باز کردن تنظیمات

۵- به پایین بروید و روی Help ضربه بزنید. این گزینه با نماد علامت سوال (؟) است. مطابق تصویر زیر:

05 باز کردن هلپ

۶- روی مرکز راهنما Help Center ضربه بزنید. این دومین مورد در منوی Help است. این یک پنجره مرورگر وب با برخی دستورالعمل ها باز می کند. طبق تصویر زیر:

06 باز کردن هلپ سنتر

۷- روی گزینه Managing Your Account مدیریت حساب خود ضربه بزنید. این گزینه دوم در بالای صفحه است. طبق تصویر زیر:

07 منیج یور اکانت

۸- روی گزینه Delete Your Account ضربه بزنید. این گزینه دوم در صفحه است.
اگر می خواهید مطمئن شوید که هیچ ردپایی از شما در اینستاگرام دیده نشود و  به طور کامل پاک بشود ، قبل از حذف حساب کامل خود ، هر پست را جداگانه حذف کنید.

08 دیلیت یور اکانت

۹- روی گزینه How do I delete my Instagram account?  خود ضربه بزنید ؟ اگر تمایل دارید دیگر هیچ وقت به این حساب کاربری در آینده بازنگردید این گزینه را بزنید
اگر ترجیح می دهید تا زمان ورود مجدد به حساب ، حساب را موقتاً غیرفعال کنید ، گزینه How do I temporarily disable my Instagram account? را انتخاب نمایید ، و سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. طبق تصویر زیر

09 گزینه دوم

۱۰- در این مرحله شرایط و ضوابط را مرور کرده و روی Delete Your Account ضربه بزنید. اطلاعات اینجا به شما اطلاع می دهد که حذف دائمی است ، اما اگر نظر خود را تغییر دهید حداکثر ۳۰ روز فرصت دارید تا آن را دوباره فعال کنید. پیوند حذف حساب شما متن آبی در بخش ۱ است.
خوب اگر شما وارد اکانت خود در اینستاگرام نشدید دست به کار شوید و این کار را همین الان انجام دهید

10 دیلیت یور اکانت شرایط

۱۱- در این مرحله دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.  بر روی منویی که قابلیت کشویی دارد کلیک کنید و بیان نمایید که چرا می خواهید حساب کاربری اینستاگرام خود را حذف نمایید در غیر اینصورت گزینه دیگری    (Something else. ) را انتخاب کنید. طبق تصویر زیر:

11 دلایل برای حذف

۱۲- گذرواژه خود را دوباره وارد کرده و روی پاک کردن دائمی حساب من (Permanently delete my account ) ضربه بزنید. این یک پنجره بازشو باز می کند که از شما می خواهد تأیید کنید.

12 گذرواژه

۱۳- روی گزینه ok یا تأیید ضربه بزنید. اگر ظرف ۳۰ روز آینده مجدداً وارد اینستاگرام شوید ، حساب شما دوباره فعال می شود. پس از گذشت ۳۰ روز ، حساب برای همیشه حذف می شود و دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید. مطابق تصویر زیر:

13 اوکی

 فرادرس به مقوله اینستاگرام مارکتینگ پرداخته است و اصول مورد نیاز کسب‌ و کار در این محیط را شرح داده است به طوری که در پایان آموزش، کاربر بدون هیچ‌گونه دانش قبلی قادر به فعالیت تجاری اصولی در فضای اینستاگرام خواهد بود و فروش محصولات و خدمات را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد.

آموزش کسب و کار در فضای اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ)  ــ کلیک کنید

دی اکتیو کردن حساب اینستاگرام در رایانه (دسکتاپ کامپیوتر)

۱- در یک مرورگر دلخواه وب مانند فایرفاکس یا گوگل کروم و … به سایت https://help.instagram.com مراجعه نمایید.
دقت کنید که حذف اکانت اینستاگرام شما دائمی خواهد بود. پس از حذف یک مهلت ۳۰ روزه خواهید داشت که می توانید مجدداً برای بازیابی حساب خود وارد سیستم شوید. اما اگر در آن مدت مجدداً وارد سیستم نشوید ، حساب شما برای همیشه حذف می شود. مطابق تصویر زیر:

01 مرورگر

۲- در مرحله بعد در قسمت سمت چپ روی مدیریت حساب خود  Managing Your Account کلیک کنید.

02 منیجر یو اکانت کامپیوتر

۳- سپس روی حذف حساب خود  یا گزینه Delete Your Account کلیک کنید. این گزینه دوم در پنل سمت چپ است. طبق تصویر زیر:

03 دیلیت

۴- در مرحله بعد شما باید ابتدار روی گزینه How do I delete my Instagram account کلیک کنید. اگر وقاعا دیگر نمی خواهید در آینده این حساب دیگر باز نشود روی این گزینه کلیک نمایید
شما مختار هستید تا زمان ورود مجدد به اکانت خود، حساب را موقتاً غیر فعال کنید ، گزینه How do I temporarily disable my Instagram account?” را برگزینید.  و سپس  ضوابط و شرایط را بخوانید و تایید نمایید. طبق تصویر زیر:

04 غیرفعالسازی

۵- در این مرحله شما باید شرایط و ضوابط را مرور کرده و روی حذف حساب خود Delete Your Account کلیک کنید. اطلاعات اینجا به شما اطلاع می دهد که حذف دائمی است ، اما اگر نظر خود را تغییر دهید حداکثر ۳۰ روز فرصت دارید تا آن را دوباره فعال کنید. پیوند حذف حساب شما متن آبی در بخش ۱ است.
خوب اگر شما وارد اکانت خود در اینستاگرام نشدید دست به کار شوید و این کار را همین الان انجام دهید . طبق تصویر زیر:

05 شرایط و ضوابط

۶- در مرحله بعد دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید. روی منوی کشویی کلیک کنید و دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.
اگر نمی خواهید دلیل بیان کنید ، چیز دیگری گزینه Something else را انتخاب کنید.

06 Something else

۷- سپس در مرحله بعد رمز عبور خود را دوباره وارد کنید یکبار دیگر رمز عبور خود را در قسمت متن تایپ کنید تا تأیید کنید که می خواهید حساب خود را برای همیشه حذف کنید. طبق تصویر زیر:

07 رمز عبور

۸- روی حذف دائمی حساب من یا گزینه Permanently delete my account کلیک کنید. این یک پنجره بازشو باز می کند که از شما می خواهد تأیید کنید. طبق تصویر بالا . کارد قرمز رنگ پایین چپ

۹- و در پایان ، روی گزینه OK کلیک کنید. اکنون که حساب شما برای حذف علامت گذاری شده است ، پس از ۳۰ روز برای همیشه از اینستاگرام پاک می شود.

البته برای حذف اکانت اینستاگرام خود می‌توانید از راهنمای جامع و تصویری که در مجله فرادرس منتشر شده است استفاده کنید و برای دی اکتیو اینستاگرام نیز مطلب مرتبطی که در همین زمینه در دسترس قرار دارد را بخوانید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا