گری لینه کر کیست؟ + ماجرای توئیت تسلیت گری لینه کر پس از درگذشت دیگو مارادونا

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ماجرای توئیت تسلیت گری لینه کر پس از درگذشت دیگو مارادونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. گری لینه کر یکی از اولین افرادی بود که درگذشت دیگو مارادونا را تسلیت گفت! اما دشمنی آرژانتین و انگلیس به پای این پیام تسلیت نیز کشیده شده است.

گری لینه کر در این توئیت دیگو مارادونا را بهترین بازیکن تاریخ خطاب کرد، اما در پایان از جمله ای استفاده کرد که در توئیتر جنجال ساز شده است! مجری مشهور انگلیسی نوشت:

امیدوارم دست خدا به آرامش دست پیدا کند.

عبارت دست خدا اشاره به گل جنجالی مارادونا به تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۱۹۸۶ میلادی دارد و به تعبیر برخی، گری لینه کر قصد توهین و تسویه حساب با ستاره فقید آرژانتین را داشته است. ادواردو مونسانتو ، روزنامه نگار برزیلی کامنت گذاشت:

” کمی اخترام بگذار. این رفتارها در شان شما نیست و یا حداقل من اینگونه تصور می کردم. “

گری لینه کر نیز در مقام پاسخگویی برآمده و گفت:

” ببخشید، کجا بی احترامی کردم؟ “

ادواردو مونسانتو ، روزنامه نگار برزیلی در پاسخ نوشت:

” هر دوی ما منظورمان را می دانیم و حالا تمام مردم یک کشور در سوگ پسر محبوب خود هستند و جایی برای این کارها نیست. “

پاسخ لینه کر:

” فکر می کنم به طور کامل دچار سوء تفاهم شده ای. “

کاربر دیگری نوشت:

” وقت این کارها نیست گری. “

لینه کر پاسخ داد:

” حرف های مسخره نزن. توئیت من از صمیم قلب بود. یکی از کاربران نیز از لینه کر دفاع کرد و مجری انگلیسی ضمن تشکر مدعی شد احتمالا این سوء تفاهم هنگام ترجمه توئیت پیش آمده است. “

درباره گری لینه کر بد نیست بدانید وی دارای رتبه OBE فوتبالیست مشهور بازنشسته انگلیسی است که در نقش مهاجم بازی می ‌کرد! او اکنون یک مجری و گزارشگر محبوب ورزشی در انگلستان است. لینه‌ کر فوتبال خودر را در لستر سیتی آغاز کرد و در طول مدت فعالیت خود در تیم‌ های اورتون، تاتنهام هاتسپر، بارسلونا و ناگویا گرامپوس در جی لیگ ژاپن بازی کرده ‌است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا