گلچین کاراکایا همسر ۲۶ ساله ابراهیم تاتلیسس کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ازدواج جنجالی ابراهیم تاتلیسس و همسر ۲۶ ساله وی یعنی گلچین کاراکایا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ابراهیم تاتلیسس ، یکی از خوانندگان مشهور ترکیه‌ ای در تازه ترین برنامه خود با عنوان İbo Show صحبت هایی در مورد ازدواج خود مطرح کرد که شایعاتی را در مورد ازدواج کردن وی به راه انداخته است!

ابرو یاشار بحث در این مورد را با ابراهیم تاتلیسس آغاز کرد و گفت: هیچکس نباید تنها بماند. تنهایی تنها برای خداست. یک وقتی، یک زمانی باید این کار را کرد.

ابراهیم تاتلیسس در جواب گفت: من ازدواج کرده ام، رفیق. و از این بابت خوشحال نیز هستم.

ابرو یاشار که برای لحظه ای شوکه شده بود، می خواست این صحبت تاتلیس را شفاف تر بفهمد و گفت: پس، شما ازدواج کرده ای…

ابراهیم تاتلیسس در پاسخ گفت: او به خوبی از من مراقبت می کند. خدا خیرش بدهد!

سپس ابرو از ابراهیم تاتلیس پرسید: تا حالا چند بار نامزد کرده ای؟

ابراهیم تاتلیسس نیز یک به یک شروع به برشمردن کرد و گفت: خانم عدالت، خانم دریا، خانم پریهان، خانم عایشه گل. خانم گلچین را می شناسید، می دانید که …. او خیلی انسان خوبی است، انسانی خیلی خوبی است. من در جایگاهی نیستم که بعد از این ساعت چیزی در این مورد به کسی بگویم.

ابراهیم تاتلیسس برای نخستین بار با عدالت دوراک ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام احمد تاتلی و دو دختر به نام‌ های گولشن و گولدن هستند. ابراهیم در سال ۱۹۷۹ میلادی با پریجان ساواش ازدواج کرد، حاصل این زندگی ۴ ساله دختری با نام ملک زبیده می‌ باشد. اما گلچین کاراکایا با ۲۶ سال سن، در فضای مجازی در زمینه مدلینگ بسیار فعال می باشد. گلچین کاراکایا ۴۳ سال کوچک تر از ابراهیم تاتلیسس می باشد!

بد نیست بدانید ابراهیم تاتلیسس با ترانه‌ های ترکی‌ خود در ترکیه، آسیای میانه و کشورهای خاورمیانه مثل جمهوری آذربایجان، ایران، افغانستان، عراق و سوریه مشهور است، وی با ترانه‌ های ترکی‌ خود مشهور شده است، ولی گهگاه به عربی و کردی نیز ترانه‌ ای خوانده‌ است. وی افزون بر این، یک تاجر، رستوران‌ دار، سازنده شوهای موسیقی تلویزیونی و فعال در زمینه گردشگری است و یک فرستنده رادیویی خصوصی به نام تاتلیسس دارد. وی در پروژه‌ های ساخت‌ و ساز در کردستان عراق نیز درگیر بوده‌ است. وی اکنون در شهر ازمیر زندگی می‌ کند و رستوران تاتلیسس را در شهر ازمیر تأسیس نموده است. ابراهیم تاتلیسس در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان بهترین خواننده قرن ترکیه انتخاب شد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا