تعبیر خواب سوره قدر | خواندن سوره انا انزلنا در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب سوره قدر ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب سوره قدر
تعبیر خواب سوره قدر

تعبیر خواب سوره قدر

محمد بن سیرین گوید: اگر بیند سوره قدر می خواند، دلیل که از دنیا بیرون نرود تا ثواب شب قدر را درنیابد. ابراهیم کرمانی گوید: عمرش دراز شود و مرادها بیابد. حضرت امام جعفر صادق فرماید: جاه و قدرش عالی شود.

امام صادق علیه السلام می فرمایند: جاه و قدرش عالی شود.

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گوید: عمرش دراز شود و مرادها بیابد.

اقسام خواب

از مجموع روایات ، به دست می آید که خواب دیدن دارای اقسام و انواعی است ، که خلاصه آن به صورت سه نوع در سخن رسول خدا(ص ) آمده است آنجا که می فرماید:الرؤ یا ثلاثه : «بشری من الله و تحزین من الشیطان و الذی یحدث به الانسان نفسه ، فیراه فی منامه».

خواب دیدن بر سه گونه است :

۱- جنبه الهامی دارد و بشارتی از سوی خدا است .

۲- افکار ولگرد و آشفته شیطانی است .

۳- از اسرار نهانی انسان است که انسان آن را در خواب ( به صورت خود یا شکل دیگر ) می بیند و در نقل دیگر آمده ، امام صادق (ع ) فرمود:

الرؤ یا علی ثلاثه وجوه : بشاره من الله للمؤ من و تحذیر من الشیطان ، واضغاث احلام

خواب دیدن بر سه گونه است :

۱- بشارتی از خدا برای مؤ من

۲- و هشدار تلقیناتی از طرف شیطان

۳- و خوابهای آشفته و پریشان .

خواب دیدن پدیده ای رمزآلود و همواره سؤال برانگیز است. علاوه بر انسان، حیوانات نیز بر اساس آزمایش هایی که انجام گرفته است خواب می بینند. همچنین تحقیقات علمی نشان داده اند، افرادی که مادرزاد نابینا هستند و هرگز بینایی نداشته اند، در هنگام خواب رویاهای تصویری نمی بینند، زیرا مغز این افراد با دیدن آشنا نیست و تجربه آنرا ندارند، این افراد رویا را با سایر حس های بدنشان تجربه می کنند، مثلا آنرا لمس می کنند یا می شنوند یا می بویند.

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب قرآن خواندن | قرآن خواندن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب قسم خوردن | قسم خوردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب نماز خواندن| نماز خواندن در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
4 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
Sahereh
Sahereh
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم زن داداشم که اصلا باهام خوب نیست تو خوب بهم میگه که بیا کدورتارو بزاریم کنار من شب نماز خوندم و بعد تو خواب دیدم رفتم حموم. شیشه ی حموم. بخار کرد و سوره قدر نوشته شده بود. بیا قهر رو بزاریم کنار. منم بهش گفتم باشه من که مشکلی ندارم اما در عوض منم خواب دیدم که تو توی ی قبرستون بزرگ که اصلا برام آشنا نیست تنها داری میچرخی و وقتی منو دیدی ی خنده موذیانه بهم کردی گفت نمیدونم این خوابت یعنی چی گفتم من باهات مشکلی ندارم( اما تو دلم هی تو… مطالعه بیشتر »

پریسا
پریسا
2 سال قبل

سلام من خواب دیدیم کره شتری دستهاشو حلقه کرده دور گردنم و داشت خفم میکرد من شروع کردم به خواندن سوره قدر که کم کم آزادم کرد،میشه تعبیرش بم بگید

دکمه بازگشت به بالا