حساب سپرده سودمند بانک آینده چیست؟ + محاسبه سود بانکی سپرده سودمند

در این مطلب، توضیحاتی درباره حساب سپرده سودمند بانک آینده و همچنین محاسبه سود بانکی سپرده سودمند خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بانک آینده به عنوان یک بانک تجاری خصوصی در سال ۱۳۹۱ شمسی و در پی ادغام بانک تات، موسسه مالی و اعتباری صالحین و همچنین موسسه مالی و اعتباری آتی تاسیس شد!

یکی از نکات جالب توجه بانک آینده با ۲۷۱ شعبه در سراسر نقاط کشور و ۳۹۰۰ نفر نیروی انسانی و ۲٫۹ میلیون نفر مشتری ، جذب بیش از ۱۲۲ هزار میلیارد تومان سپرده‌ است! مبلغی که معادل ۱۰ درصد کل سپرده‌ های جذب شده توسط کل بانک‌ های حاضر در ایران است!

اگر به دنبال افتتاح حساب بلندمدت یک ساله هستید، حساب سپرده سودمند بانک آینده ، شرایط ویژه ای را برای شما به وجود می آورد که سود یک ساله خود را به صورت پیش پرداخت دریافت کنید و به صورت هم زمان نیز تسهیلات بگیرید.

شما می توانید با افتتاح حساب بلندمدت یک ساله سودمند بانک آینده ، کل مبلغ سود علی الحساب دوره یک ساله تان را به صورت یکجا و در ابتدای دوره سرمایه گذاری (بلافاصله بعد از تکمیل افتتاح حساب) دریافت کنید! ضمن اینکه به صورت همزمان می توانید از طرح های تسهیلاتی با سپرده بانک آینده نیز استفاده کنید!

سپرده سودمند بانک آینده

شرایط حساب سپرده سودمند بانک آینده

طبق اعلام بانک آینده حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای افتتاح حساب بلندمدت یک ساله سودمند ، ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است و حساب سپرده به صورت بلن مدت یک ساله افتتاح می شود. سود علی ‌الحساب مربوط به دوره یک ‌ساله سرمایه ‌گذاری که در حال حاضر ۱۷ درصد تعیین ‌شده است، در روز شروع سرمایه‌ گذاری و بلافاصله پس از اتمام فرایند افتتاح حساب، به‌ صورت سیستمی محاسبه و به مشتری پرداخت می ‌شود. در صورت تمایل مشتری می ‌تواند به انتخاب خود، سود دریافتی از حساب سپرده هوشمند را در یکی از طرح‌ های سپرده بانک آینده سرمایه گذاری کند.

نرخ شکست سود حساب سودمند بانک آینده

حساب بلندمدت یک ساله سودمند بانک آینده به صورت بلندمدت یک ‌ساله افتتاح می شود و با نرخ سود ۱۷ درصدی می باشد؛ اما مشتری هر زمان که بخواهد می ‌تواند اقدام به بستن زودتر از موعد حساب خود کند. در صورتی ‌که مشتری زودتر از زمان موعد سررسید حساب (یعنی یک سال) اقدام به بستن حساب سودمند خود کند، نرخ شکست شامل تسهیلات خواهد شد.

دریافت تسهیلات با پشتوانه حساب سپرده سودمند

با افتتاح حساب بلندمدت یک ساله سودمند بانک آینده علاوه بر اینکه می توانید سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری خود را یک جا و در همان روز افتتاح حساب دریافت کنید، از این امتیاز نیز برخوردار می شوید که به پشتوانه حساب سپرده سودمند و در قالب یکی از طرح های تسهیلاتی رویش یا طرح کاریز تسهیلات بگیرید. در این طرح های تسهیلاتی، شما می توانید تا ۷۰ درصد مبلغ سپرده حساب سودمند خود وام بگیرید!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا