حمله نظامی آمریکا با نام طلوع نو به حشد الشعبی حقیقت دارد؟

در این مطلب، جدیدترین و آحرین توضیحات درباره حمله نظامی آمریکا با نام طلوع نو به حشد الشعبی را خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین اخبار منتشر شده،  منابع عراقی خبر داده اند که حملات خونین ایالات متحده آمریکا از ۷۲ ساعت دیگر آغاز خواهد شد! نام عملیاتی که در عراق علیه حشد الشعبی و شاید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران انجام خواهد شد، ” طلوع نو ” می باشد. ژنرال رابرت پی. وایت ، فرمانده نظامیان تروریست آمریکایی در عراق، ضمن ابراز نگرانی از این دستور که هفته پیش صادر شده بود، هشدار داد چنین اقدامی می‌ تواند تقابل خونین و مخرب در منطقه و همچنین جنگ احتمالی با ایران را در پی داشته باشد.

طی روزهای گذشته ائتلاف بین‌ المللی موسوم به ضد داعش به رهبری ایالات متحده آمریکا نیروهای خود را از پایگاه‌ های ” کی ۱ ” در کرکوک و ” القیاره ”  (هر دو در شمال عراق) و ” القائم ” در غرب عراق خارج کرده است و از واگذاری تجهیزات این پایگاه ها به نیروهای امنیتی عراق خبر داده‌ اند!

طی روزهای گذشته تحرکات نظامی مشکوک نیروهای آمریکایی در عراق افزایش قابل ملاحظه‌ ای داشته است. همچنین براساس اطلاعات جمع آورى شده، هزاران سرباز آمریکایى در کویت تا هفته آینده منتظر دستورات بعدى سنتکام براى انجام یک عملیات هستند. همچنین پنتاگون به فرماندهان نظامی خود دستور داده است که برای تشدید نبردهای ایالات متحده آمریکا در عراق برنامه ریزی کنند‌. ۴۰ دستگاه کامیون حامل جنگ افزار و ادوات سنگین توپخانه ای و نظامی ارتش آمریکا از طریق مرز الولید در استان حسکە ⁧ سوریە به عراق وارد شد.

علاوه بر این، پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار ، برای فرود بمب افکن استراتژیک Boeing B-52 تقریبا آماده شده است! شنیده ها حکایت از دستور رژیم تروریستی آمریکا و انگلستان به شهروندان خود مبنی بر اینکه خاک عراق را تا ۳۰ مارس (۷۲ ساعت آینده) ترک کنند، نیز حکایت دارد. در آخرین سلسله از این تحرکات نظامی مشکوک که به نظر می‌ رسد بی‌ ارتباط به تنش‌ های آمریکا با شبه‌ نظامیان شیعه در عراق نباشد، خبرگزاری فرانسه از آغاز استقرار سامانه‌ های دفاع موشکی ” پاتریوت ” در چند پایگاه نظامی آمریکایی از جمله پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار و پایگاه نظامی حریر در حومه اربیل عراق خبر داده است.

‏کارشناسان نظامی احتمال داده اند عملیات ” طلوع نو ” در نوع خود خونین‌ ترین عملیات خواهد بود! کاطع ⁧ الرکابی⁩ ، یکی از اعضای کمسیون امنیت و‌ دفاع پارلمان ⁧ عراق⁩ هشدار داد که احتمالا ⁧ ایالات متحده آمریکا در چند روز آینده گروه های شبه نظامی حشد الشعبی در عراق را مورد حمله قرار خواهد داد.

جمهوری اسلامی ایران از طریق سفارت سوئیس به ایالات متحده آمریکا پیغام داده است که در صورت اقدام نظامی با واکنش مخرب مواجه خواهد شد! ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی ۱۰۰ درصد مسائل منطقه را زیر نظر دارد و در پیامی اعلام کرد: ” چنانچه شیطان بزرگ مرتکب غلطی دوباره بشود، دیگر جواب ایران محدود به حمله موشکی به یک پایگاه نخواهد بود، تمام پایگاه های ایالات متحده آمریکا در منطقه در زمین و دریا منتظر پاسخ وحشتناک و ویرانبار ایران باشند؛ حتی تل آویو وحیفا هم درامان نخواهد بود! “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا