خبر ابتلای محمدعلی نجفی به ویروس کرونا حقیقت دارد؟

در این مطلب، درباره خبر ابتلای محمدعلی نجفی به ویروس کرونا توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمد علی نجفی ، شهردار اسبق شهر تهران و مشاور سابق امور اقتصادی رئیس‌ جمهور، عضو شابق شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری و عضو سابق شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در هفت خرداد ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، با مراجعه به پلیس آگاهی شهر تهران، به قتل همسر دوم خود یعنی میترا استاد، به ضرب گلوله اعتراف کرد! او در دادگاه بدوی، به قصاص نفس محکوم شد اما در تاریخ ۲۳ مرداد ماه از سوی اولیا دم بخشیده شد!

در جدیدترین خبر منتشر شده، وکیل محمدعلی نجفی از احتمال ابتلای موکل خود به ویروس کرونا در زندان ابراز نگرانی کرده است! حمیدرضا گودرزی خبر داده است که از قوه قضاییه خواسته تا به موکل خود مرخصی بدهند.

وکیل محمدعلی نجفی گفته است: ” با توجه به این که موکلم به درمانگاه زندان مراجعه کرده و اقدامات درمانی را انجام داده و علائم‌ سرماخوردگی او ادامه دارد و با توجه به اینکه بیماری‌ های زمینه‌ ای مثل قلبی و دیابت از مواردی است که در صورت بیماری کرونا خطر مرگ برای افراد دارد و موکلم تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دیابت دارد؛ لذا خطر مرگ بیش از همیشه او را تهدید می‌کند.” محمد علی نجفی، شهردار پیشین تهران و از چهره‌ های جناح اصلاح‌ طلب بود که به اتهام قتل عمد همسرش، میترا استاد در زندان به سر می‌ برد و هنوز حکم قطعی‌ برایش صادر نشده است. “

در انتها بد نیست بدانید محمدعلی نجفی روز ۱۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ شمسی، توسط اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به عنوان گزینه نهایی شهرداری تهران برگزیده شد. او در اول شهریور ماه با شروع به کار رسمی شورای شهر پنجم به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب شد و در پنجم شهریور با دریافت حکم از وزارت کشور، به صورت رسمی به عنوان شهردار کار خود را آغاز کرد و جایگزین محمدباقر قالیباف شد و در تاریخ ۲۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ شمسی از سمت خود استعفا کرد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا