خواهر شقایق فراهانی ازدواج کرده است؟ + اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره خواهر شقایق فراهانی ، بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مهمان برنامه دورهمی جمعه ۱۶ اسفند ۹۸ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

شقایق فراهانی و گلشیفته فراهانی

شقایق فراهانی ، بازیگر سینما و تلویزیون ، متولد ۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۱ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی  بازیگر و فیلمنامه‌ نویس و فهیمه رحیم‌ نیا، و خواهر بزرگ تر گلشیفته فراهانی (رهاورد فراهانی) بازیگر سینما و تلویزیون و و نوازنده و برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌ سرا و خواننده گروه موسیقی کوچ‌ نشین است.

گلشیفته فراهانی و امین مهدوی

شاید این سوال پیش آید که آیا خواهر شقایق فراهانی ازدواج کرده است یا خیر؟ در پاسخ بایستی گفت چندی پیش گلشیفته فراهانی ، خواهر شقایق فراهانی در صفحه اینستاگرام خود تصویری با توضیح زیر منتشر کرد: ” گلشیفته فراهانی و کریستوس دورجه واکر، در مهمانی گالای افتتاحیه اپرای ملی پاریس برای فصل جدید ۲۰۱۶-۲۰۱۷ میلادی! “

گلشیفته فراهانی و کریستوس دورجه واکر

گلیشفته از کریستوس دورجه واکر به عنوان همسر دوم خود یاد کرد! کریستوس یک روانشناس استرالیایی است، در حالی که مدتی پیش عنوان شده بود گلشیفته فراهانی با یک هنرمند خیابانی ازدواج کرده است، اما گلشیفته عکسی از همسر واقعی خود را منتشر کرد. گلشیفته فراهانی ، از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ میلادی با امین مهدوی زندگی مشترک داشت؛ و از ۲۰۱۵ میلادی تا ۲۰۱۷ میلادی با کریستوس دورجه واکر.

گلشیفته فراهانی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/golfarahani

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا