درباره قانون جذب پول چه می دانید؟

جدول یاب: قانون جذب پول چیست؟ چگونه میتوانم پول بیشتری به زندگی خود جذب کنم؟ چونه پولدار شوم؟ پولدارها چگونه اینقدر پولدار شدند؟

 

این‌ها چند نمونه از سوالاتی است که در مورد جذب پول در ذهن ما وجود دارند. در طول این مقاله کوتاه به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

 

قانون شماره ۱ جذب پول

واقعیت این است که هرچه بیشتر به سمت پول بدوید، پول از شما فرار خواهد کرد. پول به سوی کسانی خواهد رفت که به آن نیاز ندارند. این قانون شماره ۱ جذب پول و ثروت است. به جای اینکه به دنبال پول باشید، بهتر است به دنبال ارزشمندی و ارزشمند بودن باشید. مردم پول‌های خود را به انسان‌های ارزشمند می‌دهند. برای جذب پول باید علاقه واقعی خود را پیدا کنید و تلاش کنید تا در آن بهترین شوید.

 

چرا موفق شدن در امروز از دیروز دشوارتر است؟

امروز در دنیای ما موفقیت بسیار سخت‌تر از گذشته شده. با وجود اینکه ابزارها و امکانات بسیار بیشتری نسب به گذشته در اختیار ماست، کمتر از گذشتگان خود موفق می شویم. دلیل این امر چیست؟

دلیل این مساله این است که ما در انتخاب علایق خود با گزینه‌های زیادی مواجه هستیم و به همین علت در تصمیم گیری دچار مشکل شده‌ایم. در گذشته افراد برای انتخاب حوزه فعالیت کسب و کارشان گزینه‌های بسیار محدودی داشتند و به همین دلیل با انتخاب ساده تری روبرو بودند. امروز در عصر اطلاعات ما برای تصمیم گیری با هزاران گزینه روبرو هستیم و به تصمیمات خود پایبند نیستیم.

امروز تصمیم می‌گیریم نجار شویم. نجاری را شروع می‌کنیم. پس از مدتی با دیدن سختی کار نجاری و راحت بودن کار نقاش، تصمیم می‌گیریم نجاری را رها کرده و نقاش شویم. به همین شکل دائما در فکر تغییر انتخاب‌های خود هستیم. از این شاخه به آن شاخه می پریم و از مسیر خود دلسرد می شویم. به همین سادگی زندگی ما مجموعه ای از تلاش‌های مقطعی خواهد بود که به نتیجه نرسیده‌اند.

 

قانون شماره ۲ جذب پول

قانون دوم جذب پول و ثروت انتخاب صحیح حوزه فعالیت است. باید خود را وقف این انتخاب کنیم. باید ۱۰۰ درصد وجود خود را روی تصمیم خود گذاشته و تلاش کنیم تا در مسیر خود به بهترین چیزی که می‌توانیم تبدیل شویم. از مقایسه خود با دیگران بپرهیزیم و تنها خود را با خود مقایسه کنیم.

 

قانون شماره ۳ جذب پول

اجازه بدهید داستانی تعریف کنم. یک موتور گازی کهنه پشت یک اتوموبیل بنز آخرین مدل در حرکت بود و نور بالا میزد. راننده بنز شروع به گاز دادن کرد تا از موتور گازی فاصله بگیرد.

اما با تعجب دید که موتور گازی همچنان سپر به سپر با او حرکت می‌کند و نور بالا می دهد. راننده بنز که دید نمی‌تواند موتور گازی را پشت سر بگذارد، کنار زد و به راننده موتور گفت که تو چطور با این موتور کهنه هم سرعت من حرکت می‌کردی؟

راننده موتور گفت لباسم به ماشین شما گیر کرده بود. چراغ می‌زدم که توقف کنی تا لباسم را آزاد کنم! در دنیای امروز خیلی مهم است که لباستان به کجا گیر کند. اگر به فردی که در حال سقوط است گیر کنید، سقوط می کنید. اگر به فردی که در حال بالا رفتن است گیر کنید، اوج می‌گیرید. شما می توانید سوار آسانسور شوید و با دانش و زحمت یکسان، دکمه طبقات بالاتر را زده و بالاتر بروید. می‌توانید با همان زحمت دکمه زیر زمین را بزنید و پایین بروید.

قانون سوم جذب پول این است که با عقاب‌ها هم نشینی کنید تا عقاب شوید. در دنیای امروز خیلی مهم است که لباستان را به کجا گیر دهید. اگر می‌خواهید به پول و ثروت برسید، با پولدارها و ثروتمند‌ان معاشرت کنید.

 

نتیجه گیری

جذب پول و ثروت بیشتر از اینکه نیاز به تجسم و تکرار جملات تاکیدی داشته باشد، نیازمند اقدام و مداومت است. تصمیم درست و استقامت تا رسیدن به نتیجه لازمه موفقیت است و این ممکن نیست مگر اینکه عاشق کاری که انجام می‌دهید باشید. کاری را پیدا کنید که عاشقش هستید، ۱۰۰ درصد توان خود را برای موفقیت در آن کار قرار دهید و نا امید نشوید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا