رنگ سال ۲۰۲۰ رنگی دلنشین برای همه سنین

اینکه بخواهیم با رنگ و مد سال پیش برویم یک امر بدیهی است ، اما برخی ها بیش از پیش به روی مد بودن اهمیت می دهند و می خواهند همیشه با رنگ و مد سال پیش بروند.

پنتون مانند هر سال امسال هم رنگ مورد نظر خود را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. کمپانی Pantone چهارشنبه یعنی شب گذشته رنگ سال ۲۰۲۰ را آبی کلاسیک اعلام کرد که این رنگ سایه‌ای از آسمان غروب را به یادمان می‌آورد.

رنگ سال ۲۰۲۰ – آبی کلاسیک

لوری پرسمان، معاون موسسه رنگ پنتون که رنگ سال ۲۰۲۰ را انتخاب کرد، گفت: “این رنگی است که پیش‌بینی می‌کند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. این آبی اطمینان بخش، پر از آرامش و اعتماد به نفس است و به راحتی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد.”

رنگ آبی کلاسیک یا به قولی رنگ آبی عمیق بسیار زیبا بوده و می‌تواند ترکیبی از آن را در دنیای اطراف دید. بارزترین این رنگ در عمق آسمان در هنگام غروب یا حتی در آسمان شب دیده می‌شود.

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که به اعتماد، ایمان و اعتماد به نفس نیاز داریم و همه‌ی این‌ها را از این رنگ سال ۲۰۲۰ بدست خواهیم آورد. انتخاب این رنگ کلاسیک به معنای بازگشت به گذشته در این هرج و مرج جهانی نیست بلکه به معنای تفسیر مجدد و معنا دادن دوباره به این رنگ است.

رنگ آبی برای همه‌ی افراد اعم از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان مناسب خواهد بود و با ترکیبی از نیلی بهترین‌ها را به ارمغان خواهد آورد.

البته چندی پیش برخی سایت‌ها حدس و گمان‌هایی در این زمینه زدند و اعلام کردند که احتمالا رنگ سال سفید مرجانی خواهد بود که اشتباها برخی سایت‌های داخلی آبی یا سفید مرجانی (مرجانی مرده) را به عنوان رنگ سال اعلام کردند اما در واقع رنگ سال آبی کلاسیک است که بسیار زیبا و هیجان انگیز بوده است. البته این ایده از آنجا نشات گرفته که سال گذشته رنگ سال ۲۰۱۹ مرجانی زنده بود و احتمال دادند که شاید امسال رنگ سال به مرجانی مرده تبدیل شود

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا