زندگینامه مجید ترکمان بازیگر نقش نایب در مسابقه بازیمون + اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره زندگینامه مجید ترکمان بازیگر نقش نایب در مسابقه بازیمون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی پخش مسابقه تلویزیونی بازیمون ، به کارگردانی عباس اختری و به تهیه کنندگی عباس اختری و سینا شریفی و با اجرای سعید فتحی روشن در قالب یک برنامه معمایی و ماجراجویانه از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است. بد نیست بدانید در مسابقه بازیمون ، مجید ترکمان ، استندآپ کمدین مسابقه عصر جدید نیز در نقش ” نایب ” حضور دارد!

زندگینامه مجید ترکمان

بد نیست بدانید مجید ترکمان که با شرکت در فصل اول مسابقه عصر جدید شناخته شد، علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری و تقلید صدا، به فعالیت در حوزه ی موسیقی نیز می پردازد.

مجید ترکمان متولد ۱۰ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ شمسی می باشد و در جزیره کیش زندگی می‌ کند. جالب است بدانید مجید پیش از شرکت در فصل اول برنامه عصر جدید، به فعالیت در عرصه ی استندآپ کمدی مشغول بود و در مجالس مختلف نیز برنامه اجرا می کرد، اما حضور وی در برنامه پرمخاطب عصر جدید ، اتفاقات جدیدی را در زندگی شخصی و کاری وی رغم زد! مجید ترکمان در مصاحبه ای در این باره چنین می گوید: ” حضور من در مسابقه عصر جدید، زندگی ام را متحول کرد. “

درخشش مجید ترکمان در برنامه عصر جدید

اجرای فوق العاده مجید ترکمان در برنامه عصر جدید به تهیه کنندگی احسان علیخانی و تقلید صدای بی‌ نظیر او، توانست نظر داوران مسابقه عصر جدید را که چندان اقبالی به تقلید صدا و استندآپ کمدی نداشتند، جلب نماید! مجید توانست با آرای مردمی وارد مرحله دوم شد اما در میانه راه حذف شد.

زندگینامه مجید ترکمان

اما اجرای فوق العاده مجید ترکمان او را به یکی از ستارگان برنامه عصر جدید تبدیل کرد و همین نیز باعث شد تا احسان علیخانی، فرصت اجرایی ویژه را به او بدهد و او در فینال برنامه عصر جدید به اجرای برنامه بپردازد.

زندگی شخصی مجید ترکمان

مجید در جزیره ی کیش ، یک مغازه اسباب بازی فروشی دارد! مجید به این دلیل شغل اسباب بازی فروشی را انتخاب کرده است که خود به اسباب بازی و دنیای کودکان علاقه بسیاری دارد و بیشتر کارهایی که انجام می‌ دهد برای کودکان است! البته بد نیست بدانید او به فروش اسباب بازی‌ های لاکچری مشغول است و در همان جزیره نیز زندگی می‌ کند. مجید فردی خانواده دوست است و مهم ترین دغدغه شخصی‌ وی، خانواده‌ خود می باشد.

شاید جالب باشد که بدانید مجید با وجود اینکه از اجراهای خود، درآمد قابل توجهی دارد اما بیشتر درآمدی خود را در خیریه ها صرف می کند! مجید ترکمان یک ورزشکار حرفه‌ ای است و در ورزش فیتنس فعالیت دارد.

آدرس اینستاگرام مجید ترکمان

https://www.instagram.com/majidtorkamaneh

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا