زندگینامه کامل آناهیتا کریمی نامزد سردار آزمون + اینستاگرام

در این مطلب، درباره زندگینامه کامل آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون ، بازیکن فوتبال و همچنین مهاجم تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مدتی قبل سردار آزمون در اسنوری خود عکسی از آناهیتا کریمی را منتشر کرد و در متنی کوتاه، عشق و علاقه ی خود را به او توصیف کرد.

سردار آزمون در حال حاضر با آناهیتا کریمی در رابطه ای عاشقانه می باشد! سردار در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری اعلام کرد که بزودی با آناهیتا ازدواج خواهد کرد. آناهیتا کریمی متولد سال ۱۳۷۱ شمسی می باشد. بد نیست بدانید مادر آناهیتا کریمی، آرایشگر است و یک سالن زیبایی دارد!

زندگینامه کامل آناهیتا کریمی

البته شاید این خبر برای بعضی از افراد، زیاد تعجب‌ آور نباشد! چرا که سردار آزمون و همسر آینده‌ ی او مدت‌ ها است که عکس‌ های دو نفره خود را در فضای مجازی به اشتراک می‌ گذارند و به یکدیگر عشق می‌ ورزند! آناهیتا کریمی همان دختری است که برای مدت‌ ها در استوری‌ های عاشقانه سردار آزمون دیده می‌ شد و سردار هم حضور پر رنگی در صفحه اینستاگرام او دارد.

سردار آزمون و آناهیتا کریمی در جمع دوستان!

سردار آزمون در جدیدترین مصاحبه ی خود، که گفت و گویی کوتاه با خبرگزاری ایلنا بوده است، درباره ازدواج خود نیز خبرهای جدیدی داده است! برای نمونه او در این مصاحبه بیان کرده است که به احتمال ۹۹ درصد در سال جاری ازدواج خواهد کرد! (البته اگر خانواده عروس جواب بله را به او بدهند)

آناهیتا کریمی و پرستو صالحی

همچنین سردار درباره تصمیم خود پیرامون ازدواج با آناهیتا کریمی این چنین می گوید: ” این تصمیم می‌ تواند خیلی به من کمک کند! هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم، می‌ توانم بیشتر از این ها هم اوج بگیرم! “

همچنین در پرسش جالبی که خبرنگار خبرگزاری ایلنا با این مضمون که ” این تصمیم شاید باعث شود از فضای مجازی هم رها شوی و فکرت را فقط روی فوتبال بگذاری. این طور نیست؟ ” سردار پاسخ داد: ” بحث فضای مجازی یک بحث مفصل است. ما در ایران راه استفاده از فضای مجازی را نمی‌ دانیم و نمی‌ توانیم به بهترین شکل از آن سود ببریم. در فضای مجازی، خیلی‌ ها بی‌ دلیل فحش می‌ خورند و ناسزا می‌ شنوند. فحاشی کار زشتی است که خیلی راحت در فضای مجازی می‌ بینیم و کسی هم مقابل آن نمی‌ ایستد! طرف از خواب که بیدار می‌ شود، هنوز دست و صورتش را نشسته وارد اینستاگرام می‌ شود و به هر کس که دوست دارد فحش می‌ دهد. معنی فضای مجازی این نیست که هر وقت، هر کس خواست فحش بدهد. ما باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را یاد بگیریم. “

زندگینامه کامل آناهیتا کریمی

آدرس اینستاگرام آناهیتا کریمی

صفحات فیک زیادی با اسم ” آناهیتا کریمی ” در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد! اما صفحه اصلی اینستاگرام آناهیتا کریمی (صفحعه شخصی و صفحه کاری) به صورت private می باشد. بد نیست بدانید او در اینستاگرام خود، نام سردار را به عنوان همسر خود آورده است!

https://www.instagram.com/anaap71_/

https://www.instagram.com/anapp71/

و

 

۱ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا