سریال پایتخت ۶ چند قسمت است؟

در این مطلب، توضیحات بیشتری درباره خبر توقف فیلمبرداری سریال پایتخت ۶ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. خبر توقف فیلمبرداری این سریال به عنوان یکی از محبوب‌ ترین و معروف‌ ترین سریال‌ های تلویزیونی ایران به کارگردانی سیروس مقدم و به نویسندگی محسن تنابنده تکذیب شد! تصویربرداری سریال نوروزی شبکه یک بیش از ۷۰ درصد انجام شده است.

لازم به بیان است گروه سریال تلویزیونی ” پایتخت ” در منطقه شیرگاه مشغول فیلمبرداری‌ هستند و بدون هیچ مشکلی، نوروز ۱۳۹۹ شمسی روی آنتن می‌روند. فیلمنامه “ پایتخت ۶ ” توسط آرش عباسی به همراه محسن تنابنده نگاشته شده است؛ فیلمنامه این سریال در حالی نگاشته شد که با درگذشت خشایار الوند ، مدتی پرونده نگارش و ساخت این مجموعه به تعویق افتاده بود. آرش عباسی را بیشتر تئاتری‌ ها به واسطه نگارش نمایشنامه‌ ها و کارگردانی آثار نمایشی می‌ شناسند!

۵ فصل از این سریال به قلم مرحوم خشایار الوند نگارش شده بود و گروه تولید برای پایتخت ۶ باید از نویسنده جدیدی استفاده می کردند. به گفته دست اندرکاران این سریال و مدیران شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مجموعه تلویزیونی پایتخت ۶ از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و حتما در قالب یک سریال جذاب و پرمخاطب بروی آنتن شبکه یک خواهد رفت که بسیار شیرین و طنز خواهد بود.

توجه داشته باشید  به دلیل همزمانی روز اول فروردین با شهادت امام موسی کاظم (ع) اولین قسمت از این سریال طبق روال هر ساله یک شب مانده به روز اول فروردین نیست و امسال استثنا اولین قسمت سریال پایتخت ۶ در روز اول فروردین پخش می‌ شود. این سریال از اول فروردین ماه ۱۳۹۹ شمسی هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش و تکرار آن ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵ روز بعد بر روی آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می رود.

سریال پایتخت ۶ پانزده قسمت است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا