واریز یارانه یک میلیون تومانی برای طلاب حقیقت دارد؟ + زمان دقیق واریز اعتبار یک میلیون تومانی

در این مطلب، توضیحاتی درباره صحت یا عدم صحت خبر واریز یارانه یک میلیون تومانی برای طلاب خواهیم داشت! همچنین درباره زمان دقیق واریز اعتبار یک میلیون تومانی نیز به توضیح خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. فعالیت جهادی طلاب و روحانیون که این روزها در کنار سایر جهادگران سلامت به‌ عنوان همراه بیماران کرونایی، ضدعفونی معابر، کمک به نیازمندان، پاسخ‌ گویی به شبهات و یا تجهیز و غسل اموات به ایفای نقش اجتماعی خود می‌ پردازند، برخی کانال ها و شبکه های اجتماعی را بر آن داشت تا  برای بدبین کردن اذهان مردم نسبت به روحانیت ، به جعل اخبار دروغ و بی اساس همراه با جعل لوگوی خبرگزاری رسمی حوزه (حوزه نیوز) روی بیاورند.

یارانه یک میلیون تومانی برای طلاب

پیش‌ از  این نیز برخی شبکه‌ های اجتماعی ادعای پرداخت یارانه ۵ میلیونی تومانی آیت‌ الله اعرافی به طلاب را مطرح کرده بودند! که فورا تکذیب شد.

شایعه: واریز اولین سبد حمایت معیشتی قرنطینه طلاب به میزان یک ‌میلیون تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده

پاسخ به شایعه: خبرگزاری حوزه (حوزه نیوز)، نهاد خبری رسمی حوزه علمیه با انتشار اطلاعیه‌ ای انتشار عکس نوشته‌ ای منتسب به این خبرگزاری که در آن از ادعایی مبنی بر واریز یارانه یک‌ میلیون تومانی به هر یک از اعضای طلاب قم شده است را جعلی و چنین خبری را از اساس کذب و اقدامی توسط فیک نیوزها اعلام کرد.

برخی کانال‌ ها در شبکه‌ های اجتماعی این خبر را از قول آیت‌ الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌ های علمیه منتشر کردند. این کانال‌ ها، لوگوی خبرگزاری رسمی حوزه (حوزه نیوز) را جعل کرده و سپس مدعی شدند که این خبر از خبرگزاری حوزه حذف ‌شده است. این خبر در حالی در برخی شبکه‌ های اجتماعی منعکس‌ شده که از اساس کذب است و رسما تکذیب می‌ شود. چنین خبری تابه‌حال در خبرگزاری حوزه منتشرنشده است که بخواهد حذف شود، ضمن آن‌ که ازنظر محتوا نیز از اساس دروغ است.

همچنین در انتها لازم به بیان است اعتبار یک میلیون تومانی ۲۳ میلیون خانوار تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا