نقش آفرینی ریتیک روشن در یک فیلم جاسوسی هالیوودی + جزئیات

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: ریتیک روشن جذاب ترین، خوش چهره ترین و یکی از طرفدارترین بازیگران هند است که در سطح جهانی هم بازیگر بسیار محبوبی است. او فعالیت بازیگری را در سال ۲۰۰۰ با فیلمی رویایی به نام «کاهونا پیار هه» آغاز کرد و هیچ گاه به عقب نگاه نکرد. طی ۲۰ سال فعالیت در سینمای هند آثار بسیار ماندگار و درخشانی در تاریخ سینمای هند ثبت کرده است. به واسطه بازی در سری فیلم های «کریش» وی را سوپرمن هند هم نامیده اند. این سوپراستار توانمند هندی در حال حاضر در حال مذاکره با یک استودیوی بزرگ و مطرح فیلمسازی در هالیوود است و به زودی گفته می شود در یک اثر مهیج جاسوسی دیده خواهد شد. این بازیگر مطرح هندی برای این پروژه هالیوودی تست داده و یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد. اوایل سال جار میلادی ریتیک روشن قرارداد همکاری با یک آژانس مطرح آمریکایی را بسته بود و اظهار داشته باشد به دنبال فرصتی مناسب برای همکاری در پروژه‌های غرب است.

یک منبع خبری معتبر اظهار داشت که این بازیگر تست خود را ضبط کرده و به آمریکا فرستاده است.در این باره چنین گفته شد: «همانطور که در لس آنجلس مرسوم است، تیم ریتیک روشن جزئیاتی از نقش او در این فیلم و صحنه هایی که باید در این فیلم بازی کند به او داده شد و ریتیک روشن تست خود را صبط کرد و به استودیو فرستاد. بحث در مرحله نوپایی قرار دارد. اگر همه چیز خوب پیش برود ریتیک روشن پس از اتمام فیلمبرداری « Krrish 4 « بازی در این پروژه هالیوودی را شروع خواهد کرد.»

ریتیک روشن و تیم او هیچ گونه خبری در این باره را تائید رسمی نکرده و تا قطعی نشدن این خبر قصد رسانه‌ای کردن آن را ندارند. مدتی قبل مدیر برنامه‌های این بازیگر برجسته هندی درمورد این بازیگر شایسته بالیوود چنین گفته بود: « ریتیک روشن طی ۲۰ سال گذشته سعی داشته سینمای هند را به سمت ژانرهای جدید، ایده‌های روایی جدید و شیوه‌های داستان پردازی نوین و پیچیده سوق بدهد. او نسبت به این واقعیتی که مارکت برای محتوای جهانی که شخصیت ها و داستان های سایر نقاط جهان را نشان می دهد، نمی تواند قویتر از امروز آن باشد، هیجان زده است. هدف ریتیک ادامه دادن موقعیت هند و پیشرفت در مسیر جهانی شدن و تنوع و کمک به ادغام سازندگان در بازارهای جدیدی است که قبلاً در دسترس آنها نبود.»

بسیاری از سلبریتی‌های برجسته بالیوود همچون آنیل کاپور، عرفان خان ، ناصرالدین شاه، آیشواریا رای، پریانکا چوپرا و علی فیضل در فیلم‌های هالیووی عرض اندام کرده‌اند و حالا ریتیک روشن درصد گام برداشتن در این فیلم مسیر می‌باشد. البته چهره های مطرح بسیاری از سینمای هند برای فعالیت در هالیوود پیشنهادات جذابی داشته‌اند اما برخی از هنرمندان بالیوود همچون شاهرخ خان حاضر به فعالیت در هالیوود نشده‌اند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا