اسامی بازیگران فیلم سینمایی هِرمان + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی هِرمان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مراحل فنی فیلم سینمایی هِرمان به کارگردانی علی بهراد و به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی همچنان ادامه دارد. هِرمان نام موقت اولین تجربه سینمایی بعلی بهراد است و به زودی، نام جدید فیلم اعلام خواهد شد.

اسامی بازیگران فیلم هِرمان

تدوین فیلم به تازگی توسط عماد خدابخش به پایان رسیده است و علیرضا افکاری که سال گذشته در جشنواره فجر کاندید دریافت سیمرغ بلورین بود، ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرده است. همچنین صداگذاری فیلم هم توسط علیرضا علویان انجام می شود!

هِرمان زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفت و لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیان که برای نخستین بار با یکدیگر همکاری می کنند، ایفاگر نقش های اصلی فیلم هستند.

علیرضا برازنده ، مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی هرمان درباره این پروژه می گوید: اساسا کار کردن با کارگردان‌ هایی که نخستین تجربه‌ هایشان را در سینما پشت سر می‌ گذارند، همیشه برای من جالب و چالش برانگیز بوده و هست! علی بهراد هم از جمله کارگردان‌ هایی است که فیلم وی برای من نکات قابل توجهی داشت؛ از قصه‌ ای که بسیار متفاوت است تا فیلمبرداری در شب و ماشین و در حال حرکت که برای من تجربه خوشایندی بود.

همکاری خوبی بین بازیگران و دوستان پشت صحنه در این فیلم اتفاق افتاد و لیلا حاتمی و مهرداد صدقیان با توجه به حضورشان در صحنه‌ هایی که فیلمبرداری بسیار سخت بود، همراهی خوبی با ما داشتند و در نهایت با ابزاری که برای فیلمبرداری این فیلم ساخته شد و چالش‌ هایی که برای فضاسازی مدام با آنها رو به رو بودیم از نتیجه کار راضی هستم.

اسامی بازیگران فیلم هِرمان

یکی از چالش‌ های اساسی این فیلم حین فیلمبرداری، همزمانی آن با خاموشی‌ های وقت و بی وقت تهران بود و بسیاری از خیابان‌ هایی که برای فیلمبرداری از پیش مشخص شده بود، گاهی تاریکی مطلق بود و در چنین شرایطی باید چراغ‌ ها ساخته و باید برای رسیدن با باورپذیری صحنه تجهیزات اضافه می‌شد. البته که چالش‌ هایی از این دست در کار ما تازگی ندارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا