برای موهایتان چه نوع اتو مویی مناسب است؟

 

فرزانه سمندر ، اختصاصی جدول یاب

برای صاف کردن مو از اتوی مو کمک گرفته می شود ، اما اتو موها از لحاظ اندازه و کارایی نمونه های متعددی دارند که باید دید کدامشان برای موهای شما مناسب است.

اتوی موی مناسب

اتوی موی سرامیکی
اگر جنس موی شما نازک است، اتوی مو با جنس سرامیکی بهترین انتخاب برای شماست. این نوع اتوها از قدیمی ترین اتو موها به حساب می آید ، این مدل اتوها حرارتش بصورت یکنواخت به تمام سطح منتقل می شود.

اتو موی تیتانیومی
این مدل اتو موها مناسب افرادی با موهای ضخیم و فر است. اگر موهای نازکی دارید به هیچ عنوان سراغ این مدل اتوها نروید ، به این علت که انتقال حرارت این مدل اتوها از بقیه بیشتر است و خیلی به سرعت داغ می شوند و به مدت زیاد روی موها بماند آسیب می زند.

اتوی موی مناسب

اتوی موی تورمالینی
این نوع اتوها موهای فر را صاف تر می کند و برای زمان بیشتری حالت وز موها را کم می کند ، به این دلیل که ماندگاری حرارت در این نوع اتوی موها بالاتر است. این اتوها از سنگ معدنی تورمالین تهیه می شوند به این صورت که از این سنگ به عنوان روکش در اتوهای سرامیکی استفاده می شود تا حرارت بیشتری را انتقال دهد.

کاربرد متفاوت اتوی مو
از اتوی مو با دسته های کوتاه و صفحه کوچک برای موهای کوتاه و البته اغلب موهای مردانه استفاده می کنند و اتو موهای بزرگ با صفحه های پهن برای موهای بلند مناسب تر است زیرا باعث پرحجم تر نشان دادن موها می شود و اتو کردن موها به سرعت انجام می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا