زمان انتشار مجموعه مستند هزار افسان به کارگردانی مهدی پاکدل

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان انتشار مجموعه مستند هزار افسان به کارگردانی مهدی پاکدل خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مجموعه مستند ” هزار افسان ” به کارگردانی و اجرای مهدی پاکدل و به تهیه کنندگی محمد مهدی دلخواسته ، پروژه‌ای‌ ملی برای گردآوری قصه‌ ها، آیین‌ ها، افسانه‌ ها، روایات و فرهنگ  های ناملموس ایرانیان است.

این مستندها حاوی کلِ روایتِ انتخاب شده است و در عین حال جستجوی ریشه‌ های آن افسانه خواهد بود و داستان‌ های آن ممکن است هراسناک، شگفت‌ انگیز، عاشقانه و حماسی باشد. لازم به بیان است فصل اول مجموعه مستند ” هزار افسان ” جهت پخش در شبکه‌ های اینترنتی و فضای مجازی در ۴ فصل ۳۰ قسمتی تولید خواهد شد.

در انتها بد نیست بدانید مهدی پاکدل ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۵۹ شمسی در شهر اصفهان می باشد. جالب است بدانید مهدی برادر کوچک تر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان و مسعود پاکدل، عکاس و برنامه ساز ایرانی است! او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام ” در انعکاس کوچه‌ های خیس ” منتشر کرده‌ است. وی هم چنین در سال ۱۳۹۲ شمسی، نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در پروزه فردا بر عهده داشته‌ است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا